Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

undrar vilken dator jag ska köpa sonar rekomenderar

Intel's Core2 Quad processors pÄ dera hemsida

men Ïntel`s i3 Àr samma pris. vilken ska man vÀlja

eller mÄste processorn vara Ànnu bÀttre

ram minne Àr 4gb i bÄda fallen

Annons
Postat
undrar vilken dator jag ska köpa sonar rekomenderar

Intel's Core2 Quad processors pÄ dera hemsida

men Ïntel`s i3 Àr samma pris. vilken ska man vÀlja

eller mÄste processorn vara Ànnu bÀttre

ram minne Àr 4gb i bÄda fallen

i7, i7, i7... köp i7 (i7).

Postat
i7, i7, i7... köp i7 (i7).

tack gilbert mÄste kanske fatta det, men har inte hittat nÄgon dator med i7 i rÀtt prisklass -10 000kr

Postat (redigerat)

Intel Coreℱ i5 Quad Processor i5-750

Àr lite lÄngsammare inte lika varm (tystare flÀkt) billigare Àn i7.

Redigerat av peterT
Postat

Det beror vÀl pÄ vad man ska anvÀnda för program och hur tunga saker man ska göra. Jag Àr sjÀlv intresserad av en ny dator till min framtida minimalistiska hemhobbystudio. Borde inte en Macbook Pro 2.26ghz 2gb DDR3 rÀcka? Jag menar det Àr en rÀtt ordentligt kompetent maskin trots allt.

Glaskatten (oregistrerad)
Postat
Det beror vÀl pÄ vad man ska anvÀnda för program och hur tunga saker man ska göra. Jag Àr sjÀlv intresserad av en ny dator till min framtida minimalistiska hemhobbystudio. Borde inte en Macbook Pro 2.26ghz 2gb DDR3 rÀcka? Jag menar det Àr en rÀtt ordentligt kompetent maskin trots allt.

Jo MBP rÀcker lÄngt och snart slÀpps det nya uppdaterade MacBook Pros som rÀcker Ànnu lÀngre...,

Postat
Jo MBP rÀcker lÄngt och snart slÀpps det nya uppdaterade MacBook Pros som rÀcker Ànnu lÀngre...,

Ja jag misstĂ€nker ocksĂ„ det... Men det har inte snurrat sĂ„ mycket i the rumormill pĂ„ senaste tycker jag. Vet du nĂ„t jag inte vet? 😆

Postat
Mac Àr inte ett alternativ om man vill kör Sonar.

...sÄ slipper vi Mac-vs-PC-tjabblet i denna trÄd.

tjing

va bra dÄ har jag kommit ett steg nÀrmare mittt datorköp

Postat

Jag har quad core 2,4 ghz och allt funkar alla spel. Och i fl studio, en snabb hÄrdisk kanske ssd om du har rÄd eller raptor

DET du behöver Àr

1: Bra ljud kort

2: 6 gig ram minst 1300 mhz+

3: ettt tyst chazzi med bra dÀmp kring hÄrdisken och alla flÀktar. finns billig ljud dÀmp, kolla in http://www.sweclockers.com/

Deras forum Àr guld.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.