prototyp Postat 22 januari 2010 Postat 22 januari 2010 Tjena, har tĂ€nkt köpa ett par nya monitorer och i förr gĂ„r var jag i en studio dĂ€r dom hade "pm-2" och dom lĂ€t riktigt bra det lilla jag lyssnade och dĂ€rför undrar jag om det Ă€r nĂ„gon hĂ€r pĂ„ forumet som haft eller har dom? Och vet hur dom lĂ„ter.. Stora var dom ochsĂ„ đ Det gillar jag đ Dom jag har funderat mest pĂ„ Ă€r: pm-2 mkII & esi near 08 classic men jag Ă€r öppen för förslag đ Jag har en budgett pĂ„ 3 laxar i en laxask! Kom jĂ€tte gĂ€rna med förslag đ Mvh Douglas
Emili01 Postat 22 januari 2010 Postat 22 januari 2010 Jag har ett par av dom đ. Mina första monitorer och jag Ă€r vĂ€ldigt nöjd. Var in pĂ„ börsen och lyssnade pĂ„ nĂ„gra st och dessa fastnade jag för. Ren och fin ljudbild. Men du borde nog gĂ„ efter vad du sjĂ€lv tycker lĂ„ter bra. GĂ„ till börsen och lyssna igen flera st Ă€r nog mitt bĂ€sta tips. Emil
prototyp Postat 22 januari 2010 TrĂ„dstartare Postat 22 januari 2010 Tack sĂ„ mycket đ Absolut det ska jag göra! Mvh
Emili01 Postat 22 januari 2010 Postat 22 januari 2010 Tack sĂ„ mycket đ Absolut det ska jag göra! Mvh Inga problem đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.