Jump to content
Annons

Hur lär man sig Logic Studio Pro snabbast?


lveine

Recommended Posts

Hej

Har införskaffat det senaste Logic Studio Pro eftersom jag kom över det lite billigare i staterna.

Undrar nu lite om hur man lär sig programmet på bästa möjliga sätt? Har ju bara använt Garageband innan. Som inte går att gämföra med detta program.

Jag ska framförallt skapa elektronisk musik och sedan lägga på "riktiga instrument" på det.

Någon med tips?

/David

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej

Har införskaffat det senaste Logic Studio Pro eftersom jag kom över det lite billigare i staterna.

Undrar nu lite om hur man lär sig programmet på bästa möjliga sätt? Har ju bara använt Garageband innan. Som inte går att gämföra med detta program.

Jag ska framförallt skapa elektronisk musik och sedan lägga på "riktiga instrument" på det.

Någon med tips?

/David

https://www.studio.se/index.php?showtopic=71917

du kan börja kolla tutorials på youtube

http://www.youtube.com/view_play_list?p=5B14BDD35A022ED3

visserligen 8:an men det är samma, nyare funktioner finns troligen också på youtube

läsa manualen är ett annat bra sätt att snabbt lära sig

Redigerat av spass
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Har införskaffat det senaste Logic Studio Pro eftersom jag kom över det lite billigare i staterna.

Undrar nu lite om hur man lär sig programmet på bästa möjliga sätt? Har ju bara använt Garageband innan. Som inte går att gämföra med detta program.

Jag ska framförallt skapa elektronisk musik och sedan lägga på "riktiga instrument" på det.

Någon med tips?

/David

Börja använda programmet =)

Adda min msn så kan vi ha kontakt där så lär du dig fort. Är det 9:an eller 8:an du kör?

//erik_polder@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...