Kribbe Postat 2 januari 2010 Postat 2 januari 2010 Hej! Jag har ett Delta 1010lt (alltså PCI kortet). Jag undrar om man kan använda ett till och på det sättet få 16 ingångar? Jag har hört någonstans att det skall fungera!?! Mvh: Kribbe
synthjx Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 (redigerat) Hej! Jag har ett Delta 1010lt (alltså PCI kortet). Jag undrar om man kan använda ett till och på det sättet få 16 ingångar? Jag har hört någonstans att det skall fungera!?! Mvh: Kribbe Installera ett kort till. Punkt. Du kan använda till 4 kort samtidigt med den M-audio Delta Control Panel mjukvara. Dessa andra 3 kan bli också Delta 1010 eller Audiophile. Redigerat 14 december 2010 av synthjx
peterT Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Använder två 1010Lt på jobbet synkade med spdif kabel i Xp, funkar bra.
Kribbe Postat 4 januari 2010 Trådstartare Postat 4 januari 2010 Tusen Tack, Då blir det ett till! / Kribbe
JoakimL (oregistrerad) Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Jag har ett 1010 kort att sälja om det är intressant! ///Joakim
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.