Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

min pdf-guide har fallit bort i uppgraderingen 🙂

Hur får jag min fina autopanorering att följa med när jag bouncar??

Funkar ju fint på plug-ins men inte på panorering alltså.

/ola

Annons
Postat

Till 6.4 antar jag?

har hänt fler..

Förstår inte riktigt..

Hör du panoreringen i realtid men inte när du bouncar?

Är du i read mode?

Postat

Japp är i read-mode, och nu funkar det tror jag, men det blir skitkonstig latency ibland också med panoreringen trots att nästan ingen cpu käkas upp.

Hur ska man ta tag i ny 6.4 pdf guide då??

tack tack / ola

Postat

pröva att ta original cd du har och installera, MEN kryssa bort allt utom dokumentation( så du bara "installerar dokumenten". Funkade för mig.. Tror också alla pdf filer ligger i en egen mapp på skivan. Kolla där också och kopiera för hand till mappen dokumentation i programmappen om du kör pc)!! Lycka till med panoreringen.,

Postat
  aolsson sa:
Har du uppdaterat till sista CS version (CS9)?

URL..

Rekommenderar du att man uppgraderar till senaste CS även om main nte har vågat installera SP2?

Postat
  OLA GBG sa:
Nej hade ingen aning om att detta existerade, tackar tackar, hittar iofs bara 6.7cs4

/ola

Tittade på din signatur och såg at du hade 6.4... då e de CS9 som gäller..

För 6.7 är det CS4 som gäller för närvarande.. för Win/LE alltså..

Postat
  Mingus sa:
  aolsson sa:
Har du uppdaterat  till sista CS version (CS9)?

URL..

Rekommenderar du att man uppgraderar till senaste CS även om main nte har vågat installera SP2?

6.7 kräver SP1 eller SP2.. så då borde fungera med senaste CS och SP1 vare sig det gäller 6.4 eller 6.7..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.