Rawbert Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Ska man tänka på nåt speciellt Det är en inplastad full version men vågar man köpa program från privat personer? Har gjort det förut (med cubase) har inte så stor koll med logic.. kan man bli lurad på något sätt?
alex30free (oregistrerad) Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 om det gäller ebay, där har jag köpt...så är det lugnt...speciellt om det betalas med paypal och att säljaren har fått mkt positiv feedback!
Rawbert Postat 16 december 2009 Trådstartare Postat 16 december 2009 det är face to face som gäller... så behöver inte oroa mig för att jag inte ska få hem nåt.... utan tänker mer på hur det funkar med registrering av programmet att det kan vara nåt lurt där
jarlo Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Om plasten fortfarande sitter kvar så borde det vara lugnt. Licensnumret sitter ju på häftet som ligger i förpackningen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.