Jump to content
Annons

Gitarr,bas,sång,trumm sökes till rock/hårdrock


carlyle

Recommended Posts

Tja!

Vill starta upp ett rock/hårdrocksband i GBG. Är 19 år.

Influenser från heavy rock, southern rock/southern metal och stoner rock/metal.

Inspirationer från bland annat: Alice in Chains, Pantera, He Is Legend, Mustasch, Kyuss, Stone Temper Pilots, m.fl.

Kan inte sitta å rada upp fler band, kommer inte på fler nu. Tycker egentligen det är oväsentligt att rada upp band, men många tycker det är intressant.

Jag söker gitarrist, trummis, basist och sångare. Tänkt att bara köra eget material.

Replokal etc kan jag fixa.

Svar till:

Carlyle-90@hotmail.com

Hör av er!

Om ni hör av er berätta gärna om er så mycket ni kan med mera annars gör ni ingen nytta om ni hör av er.

Är ni 18+ är det ett plus. Men har inget emot att spela me yngre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tja!

Vill starta upp ett rock/hårdrocksband i GBG. Är 19 år.

Influenser från heavy rock, southern rock/southern metal och stoner rock/metal.

Inspirationer från bland annat: Alice in Chains, Pantera, He Is Legend, Mustasch, Kyuss, Stone Temper Pilots, m.fl.

Kan inte sitta å rada upp fler band, kommer inte på fler nu. Tycker egentligen det är oväsentligt att rada upp band, men många tycker det är intressant.

Jag söker gitarrist, trummis, basist och sångare. Tänkt att bara köra eget material.

Replokal etc kan jag fixa.

Vad är det du tänkte göra ?

Är det inte lättare att gå med i ett band som söker det du har att erbjuda istället ?.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Är det inte lättare att gå med i ett band som söker det du har att erbjuda istället ?.

Beror väl på hur man har tänkt sig allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...