V1gg4N Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 (redigerat) Jag är en van fruity loops användare. Suttit i det i lite drygt 2 år och har precis fixat så min inspelnings utrustning funkar perfekt.. Men jag vet inte hur man efter man har inspelat sitt ljud i edison ska få de till någon track, eller det kanske man inte behöver? Vore tacksam för ett svar:) Redigerat 26 november 2009 av V1gg4N
base10 Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 1) välj det du ska spela in som input på en av kanalerna i FLs mixer. 2) Tryck på record knappen och välj "record audio into playlist". Då hamnar det du har spelat in som ett audioclip, du behöver inte använda edison alltså.
V1gg4N Postat 10 december 2009 Trådstartare Postat 10 december 2009 Men om jag vill använda alla effekter jag har lagt till i kanalerna på mixern?
Lonian Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Men om jag vill använda alla effekter jag har lagt till i kanalerna på mixern? you lost me
base10 Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Men om jag vill använda alla effekter jag har lagt till i kanalerna på mixern? Så lägger du bara till dem efteråt, eller routar audioklippet till dem effekterna. Går iof att använda input på den kanalden, då kommer allt med
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.