JarreYuri Postat 16 oktober 2009 Dela Postat 16 oktober 2009 Jag tog och lade upp lite låtar jag har gjort. En del instrumentala, den del nästan hela och en del färdiga. Så att säga. Säg gärna vad ni tycker. Vore kul att höra. http://trig.com/jarreyuri/media PS. Det som är OB12 är bara ljudexempel på vad synten kan göra. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnthonW Postat 9 november 2009 Dela Postat 9 november 2009 jag hittade riktigt trevliga grejer i ditt lilla bibliotek! ser fram emot "nya grejer"du slangt ihop, om nu detta var gammalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JarreYuri Postat 9 november 2009 Trådstartare Dela Postat 9 november 2009 jag hittade riktigt trevliga grejer i ditt lilla bibliotek! ser fram emot "nya grejer"du slangt ihop, om nu detta var gammalt. Kul att Du tycker det! Mer kommer strax. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.