SadamJR Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 GÄ in pÄ utanför Àmnet, off-topic och dela ut Dagens Ros. Menar allvar med detta.
Martin Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Awesome đ€Ș kanske kan en moderater lĂ€gga upp dagens ros som nyhet i stĂ€llet? đ€Ș
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag gav en vit ros till vĂ„r egen lilla SadamJR đ
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 HĂ€rmed delar jag ut Ăstergötlands första Studio Forum Dagens Ros (iofs sĂ„ blev det nattens) till SadamJR. Anledningen Ă€r att jag anser att detta Ă€r ett mycket bra initiativ, gör detta i denna trĂ„den hĂ€r under allmĂ€nt dĂ„ jag tror att flest av oss lĂ€ser hĂ€r. Bra jobbat
SadamJR Postat 23 oktober 2009 TrÄdstartare Postat 23 oktober 2009 Dagens RostrÄden i off-topic hÄller pÄ att dö sotdöden. Nog finns det vÀl medlemmar pÄ detta forum som förtjÀnar denna Studio Forums finaste utmÀrkelse. Följ lÀnken och gör nÄgon glad. https://www.studio.se/index.php?showtopic=69122
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.