SadamJR Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Gå in på utanför ämnet, off-topic och dela ut Dagens Ros. Menar allvar med detta.
Martin Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Awesome 🤪 kanske kan en moderater lägga upp dagens ros som nyhet i stället? 🤪
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag gav en vit ros till vår egen lilla SadamJR 😆
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Härmed delar jag ut Östergötlands första Studio Forum Dagens Ros (iofs så blev det nattens) till SadamJR. Anledningen är att jag anser att detta är ett mycket bra initiativ, gör detta i denna tråden här under allmänt då jag tror att flest av oss läser här. Bra jobbat
SadamJR Postat 23 oktober 2009 Trådstartare Postat 23 oktober 2009 Dagens Rostråden i off-topic håller på att dö sotdöden. Nog finns det väl medlemmar på detta forum som förtjänar denna Studio Forums finaste utmärkelse. Följ länken och gör någon glad. https://www.studio.se/index.php?showtopic=69122
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.