Jump to content
Annons

Kan inte ändra till HUI Controll


Bassjov

Recommended Posts

HJÄLP!!!

Jag kan inte ändra till HUI under MIDI Controllers, har ett M-audio projectmix men får inte controllen att funka.

Då jag går in under setup > Peripherals > MIDI Conrollers, och under Type ska jag ändra till HUI, men det finns bara None där, det går inte att ändra.

Vad gör jag för fel, är det någon update som saknas eller finns och ladda ner?

Försöker att hitta HUI controll från Digidesigns sida men hittar inget.

Tack på förhand

/John

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Från Digidesign säger man att det är fel från M-audio, och från M-audio säger man att det är fel från Digidesign, lite av moment 22.

Det lustiga är att jag sitter även med Logic och då funkar bordet precis som det ska, med alla controller, men inte med PT, då måste det vara fel från Digi...eller?

Det är ingen fulcrack jag kör utan en fullt och ärligt betald version av PT M-Audio 7.1.1.

Är det ingen som kanske kan hjälpa mig att få det och funka med bordet?

Kör iof med tagnent bordet nu, men då jag har bordet som är gjord för endamålet skulle jag vilja få det och funka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag ingen koll på Project MIX å hur den fungerar med Pro Tools ..

Men leta efter en mapp som heter "unsupported software" eller något liknande.. kan ligga där i

Från Digidesign säger man att det är fel från M-audio, och från M-audio säger man att det är fel från Digidesign, lite av moment 22.

Det lustiga är att jag sitter även med Logic och då funkar bordet precis som det ska, med alla controller, men inte med PT, då måste det vara fel från Digi...eller?

Det är ingen fulcrack jag kör utan en fullt och ärligt betald version av PT M-Audio 7.1.1.

Är det ingen som kanske kan hjälpa mig att få det och funka med bordet?

Kör iof med tagnent bordet nu, men då jag har bordet som är gjord för endamålet skulle jag vilja få det och funka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag ingen koll på Project MIX å hur den fungerar med Pro Tools ..

Men leta efter en mapp som heter "unsupported software" eller något liknande.. kan ligga där i

Tackar, ska kolla om den mappen finns och göra ett försök till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...