fawrhaest Postat 18 december 2004 Postat 18 december 2004 (redigerat) Dödsmetallbandet Absurdity söker seriös andragitarrist... Det ska nog gå att fixa provlyssning... Musiken är lite råare och influeras av Band som Suffocation, Cannibal Corpse och Morbid Angel... Sjuka idéer och tankar läggs på och mästerverken är färdiga... Redigerat 18 december 2004 av fawrhaest
djonas Postat 18 december 2004 Postat 18 december 2004 Låter intressant, var håller ni hus någonstans?
captain nemo (oregistrerad) Postat 18 december 2004 Postat 18 december 2004 Jag är inte så intresserad, men vill gärna veta var ni håller hus ändå... //nemo
fawrhaest Postat 18 december 2004 Trådstartare Postat 18 december 2004 (redigerat) Vi håller hus i Hultsfred... Om detta innebär hinder så... skit i det! Vi är jävligt seriösa med det vi håller på med, och vill gärna ha en seriös andragitarrist! Låt mig veta om ni vill höra ett smakprov så ska jag be min polare lägga upp några låtar på sitt bands server... Fruktansvärt kul att höra att det finns intresserade, förresten! Redigerat 18 december 2004 av fawrhaest
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.