Jump to content
Annons

Hjlp med beat


autoshoter

Recommended Posts

Hej jag undrar om det går att klippa ut ett beat från en annan låt. Altså så man bara får själva beatet och inte sången.

Om det inte finns har ni något bra program så jag kan göra ett ungefär likadant beat ??

Eller om det är någon som kan fixa det till mig så bara skriv =)

Ps glad förr svarrr

Sorry om jag är i fel ämne

Redigerat av autoshoter
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Altså så man bara får själva beatet och inte sången.

Om det inte finns har ni något bra program så jag kan göra ett ungefär likadant beat ??

Eller om det är någon som kan fixa det till mig så bara skriv =)

1. Nej , inte med bra resultat m.a.o Nej det går inte.

2. FL Studio , Reason , Cubase , Logic ( mac ) , Sonar , Ableton live , Reaper Alla gör i stort sett det du vill bara olika sätt att göra dom på.

Men börja tex med att hämta ett demo på FL Studio å se om det kanske är något som funkar för dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena. jag gör egna Hiphop Beats.. kanske kan göra nån till dig om du vill?.. jag har nyss börjat med göra RnB , Hiphop beats.. men låter rätt najs hittils.. bara det att jag kan inte sjunga eller rappa. så bara å höra av dig =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena. jag gör egna Hiphop Beats.. kanske kan göra nån till dig om du vill?.. jag har nyss börjat med göra RnB , Hiphop beats.. men låter rätt najs hittils.. bara det att jag kan inte sjunga eller rappa. så bara å höra av dig =)

A skulle varit shysst har du msn så kan jag skicka över lite saker då ? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...