Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Etablerad artist, föredetta IDOLfinalist söker låtar inför musikvideoinspelning till hösten. Prioriteras kommer låtar med influenser från Justin Timberlake, Darin, Michael Jackson. Även powerballader med mycket röst, och långa starka toner. Skicka din låt till Happy_tears__@hotmail.com Svarar vid intresse. / Paul

Redigerat av Happytears
Annons
Postat
Etablerad artist, föredetta IDOLfinalist söker låtar inför musikvideoinspelning till hösten. Alla låtar är av intresse, men framförallt powerballader med mycket röst, och långa starka toner. Skicka din låt till Happy_tears__@hotmail.com Svarar vid intresse. / Paul

Hej!

Jag tycker det låter intressant, men är tveksam till att skicka mina låtar till en hotmailadress utan vidare.

Kan du ge kontaktuppgifter eller information, om bolag eller projekt, som pekar på lite mer seriös substans?

Postat

Absolut. Har du en Emailadress?

/ Paul

Hej!

Jag tycker det låter intressant, men är tveksam till att skicka mina låtar till en hotmailadress utan vidare.

Kan du ge kontaktuppgifter eller information, om bolag eller projekt, som pekar på lite mer seriös substans?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.