Musicman85 Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Jag skulle vilja tipsa om en ny annonsida för musikutrustning, nämligen: Mussec . Jag skulle väldigt gärna ta emot konstruktiv kritik! Vad tycker ni? Är designen tilltalande? Är sidan lättnavigerad? Vad saknas? Tack på förhand! mvh Johannes [Mussec]
Polder Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 (redigerat) Det kommer ut en ny sida snart också: www.vend.se Redigerat 17 augusti 2009 av Polder
hegobald Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Tycker sidan ser mycket lovande ut.. Lättnavigerad.. Har inga negativa synpunkter än så länge.. Keep i up.. Hoppas bara på lite mer medlemmar så det blir lite inlägg och annonser också. Sen ber jag om ursäkt för Polder som så elakt snodde din tråd 😏 Jag skulle vilja tipsa om en ny annonsida för musikutrustning, nämligen: Mussec . Jag skulle väldigt gärna ta emot konstruktiv kritik! Vad tycker ni? Är designen tilltalande? Är sidan lättnavigerad? Vad saknas? Tack på förhand! mvh Johannes [Mussec]
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.