Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Finns det nÄgon moderator som kan titta till trÄden "Cats have dreams", i mina ögon sÄ rullar den pÄ helt i onödan.

Verkar vara kompis PM:ande mellan 3 snubbar, eller!?

Ska inte trÄdarna vara lite almÀnna för diskussion, kritik, hjÀlp,tips eller sÄ?

/aROCKER

Annons
Postat
Hej!

Finns det nÄgon moderator som kan titta till trÄden "Cats have dreams", i mina ögon sÄ rullar den pÄ helt i onödan.

Verkar vara kompis PM:ande mellan 3 snubbar, eller!?

Ska inte trÄdarna vara lite almÀnna för diskussion, kritik, hjÀlp,tips eller sÄ?

/aROCKER

Du Rocker!

Tyckte det var lite kul att berĂ€tta att hur bra det kan bli med samarbete! 😉 Högst relevant dessutom att vi fick kontakt genom detta forum. Tydligen Ă€r det mer intressant att diskutera sladdar, ljudkort och drivrutiner för det Ă€r sannerligen inte mĂ„nga som bidragit med synpunkter, förslag eller egna erfarenheter. Att vi Ă€r öppna för samarbeten med andra torde ju klart framgĂ„ sĂ„ det Ă€r öppet för var och en att delta om de kĂ€nner att de har nĂ„got att bidra med! 😛

FörstÄr faktiskt inte varför du stör dig! Man kan inte tvinga folk att delta i alla trÄdar!

/Jocke

Postat
Du Rocker!

Tyckte det var lite kul att berĂ€tta att hur bra det kan bli med samarbete! 😳 Högst relevant dessutom att vi fick kontakt genom detta forum. Tydligen Ă€r det mer intressant att diskutera sladdar, ljudkort och drivrutiner för det Ă€r sannerligen inte mĂ„nga som bidragit med synpunkter, förslag eller egna erfarenheter. Att vi Ă€r öppna för samarbeten med andra torde ju klart framgĂ„ sĂ„ det Ă€r öppet för var och en att delta om de kĂ€nner att de har nĂ„got att bidra med! 😛

FörstÄr faktiskt inte varför du stör dig! Man kan inte tvinga folk att delta i alla trÄdar!

/Jocke

...eller möjligtvis den dÀr chokladkakan jag gör som nÀstan Àr som sex....fast kladdigare....

JodÄ, jÀtterelevant trÄd.

Synpunkter och förslag fÄr man ju ideligen hÀr om du lÀgger upp en lÄt eller har nÄn undring, erat "chit-chat" kan ni ju ta som PM eller?

Finns liksom betydligt intressantare trÄdar som ni knuffar undan med erat kallprat.

Är nog inte ensam om den Ă„sikten.

Have fun, för ni lÀr vÀl fortsÀtta!?

/aROCKER

Postat
...eller möjligtvis den dÀr chokladkakan jag gör som nÀstan Àr som sex....fast kladdigare....

JodÄ, jÀtterelevant trÄd.

Synpunkter och förslag fÄr man ju ideligen hÀr om du lÀgger upp en lÄt eller har nÄn undring, erat "chit-chat" kan ni ju ta som PM eller?

Finns liksom betydligt intressantare trÄdar som ni knuffar undan med erat kallprat.

Är nog inte ensam om den Ă„sikten.

Have fun, för ni lÀr vÀl fortsÀtta!?

/aROCKER

Cats have fun? 😄

Jag förstÄr din synpunkt men inte "knuffas" nÄgon undan! TrÄdar som "rört sig" sedan du var inloggad senast kommer upp som nya inlÀgg och man lÀser det som intresserar en. Att döma av responsen kan jag tÀnka mig bÀttre stÀllen att ladda upp musik. Som jag skrev tidigare Àr forumet mycket teknikorienterat och allt för mÄnga trÄdar kan besvaras med: "LÀs manualen!".

Om du Àr ensam eller inte om din Äsikt vet jag inte heller men av responsen att döma sÄ finns inget intresse av att diskutera huruvida en medlem ska fÄ starta trÄdar utan att majoriteten har godkÀnt Àmnet. Det Àr fritt för var och en att starta en trÄd i ett Àmne som den finner angelÀget och jag tror att det Àr en bra ordning.

VH/Jocke

Postat

Även att du startar en trĂ„d för att "kontakta" moderatorerna 😛

Om du har nÄgon sÀrskild synpunkt pÄ ett eller flera inlÀgg / trÄden rent generellt sÄ ska du anvÀnda knappen "anmÀl" och dÀr skriva vad det Àr du har reagerat pÄ.

Du ska inte starta en ny trÄd :rolleyes:

Postat
Även att du startar en trĂ„d för att "kontakta" moderatorerna 😛

Om du har nÄgon sÀrskild synpunkt pÄ ett eller flera inlÀgg / trÄden rent generellt sÄ ska du anvÀnda knappen "anmÀl" och dÀr skriva vad det Àr du har reagerat pÄ.

Du ska inte starta en ny trĂ„d 😛

Helt sant!

Vart bara lite lÀtt het över den "ongoing" trÄden.

/aROCKER

Postat
Cats have fun? 😛

Jag förstÄr din synpunkt men inte "knuffas" nÄgon undan! TrÄdar som "rört sig" Va!? Jag Àr i princip stÀndigt inloggad och kör man en intensiv diskussion och samma trÄd bara vrÀker pÄ sÄ visst skickar den ut tidigare trÄdar i rask takt, eller? sedan du var inloggad senast kommer upp som nya inlÀgg och man lÀser det som intresserar en. Att döma av responsen kan jag tÀnka mig bÀttre stÀllen att ladda upp musik. Som jag skrev tidigare Àr forumet mycket teknikorienterat och allt för mÄnga trÄdar kan besvaras med: "LÀs manualen!". Tycker du, lagt upp lÄt hÀr!?

Om du Ă€r ensam eller inte om din Ă„sikt vet jag inte heller men av responsen att döma sĂ„ finns inget intresse av att diskutera huruvida en medlem ska fĂ„ starta trĂ„dar utan att majoriteten har godkĂ€nt Ă€mnet. Det Ă€r fritt för var och en att starta en trĂ„d i ett Ă€mne som den finner angelĂ€get och jag tror att det Ă€r en bra ordning. Har du nog rĂ€tt i mera chokladkakeprat 😛

VH/Jocke

/aROCKER

Postat
Helt sant!

Vart bara lite lÀtt het över den "ongoing" trÄden.

/aROCKER

Man blir lĂ€tt lite hetsig nĂ€r det Ă€r varmt - adrenalinet ökar! Skönt att det Ă€r lite svalare nu! 😛

/Jocke

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.