aROCKER Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Hej! Finns det nÄgon moderator som kan titta till trÄden "Cats have dreams", i mina ögon sÄ rullar den pÄ helt i onödan. Verkar vara kompis PM:ande mellan 3 snubbar, eller!? Ska inte trÄdarna vara lite almÀnna för diskussion, kritik, hjÀlp,tips eller sÄ? /aROCKER
GĂ€st Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Hej!Finns det nĂ„gon moderator som kan titta till trĂ„den "Cats have dreams", i mina ögon sĂ„ rullar den pĂ„ helt i onödan. Verkar vara kompis PM:ande mellan 3 snubbar, eller!? Ska inte trĂ„darna vara lite almĂ€nna för diskussion, kritik, hjĂ€lp,tips eller sĂ„? /aROCKER Du Rocker! Tyckte det var lite kul att berĂ€tta att hur bra det kan bli med samarbete! đ Högst relevant dessutom att vi fick kontakt genom detta forum. Tydligen Ă€r det mer intressant att diskutera sladdar, ljudkort och drivrutiner för det Ă€r sannerligen inte mĂ„nga som bidragit med synpunkter, förslag eller egna erfarenheter. Att vi Ă€r öppna för samarbeten med andra torde ju klart framgĂ„ sĂ„ det Ă€r öppet för var och en att delta om de kĂ€nner att de har nĂ„got att bidra med! đ FörstĂ„r faktiskt inte varför du stör dig! Man kan inte tvinga folk att delta i alla trĂ„dar! /Jocke
aROCKER Postat 6 augusti 2009 TrĂ„dstartare Postat 6 augusti 2009 Du Rocker! Tyckte det var lite kul att berĂ€tta att hur bra det kan bli med samarbete! đł Högst relevant dessutom att vi fick kontakt genom detta forum. Tydligen Ă€r det mer intressant att diskutera sladdar, ljudkort och drivrutiner för det Ă€r sannerligen inte mĂ„nga som bidragit med synpunkter, förslag eller egna erfarenheter. Att vi Ă€r öppna för samarbeten med andra torde ju klart framgĂ„ sĂ„ det Ă€r öppet för var och en att delta om de kĂ€nner att de har nĂ„got att bidra med! đ FörstĂ„r faktiskt inte varför du stör dig! Man kan inte tvinga folk att delta i alla trĂ„dar! /Jocke ...eller möjligtvis den dĂ€r chokladkakan jag gör som nĂ€stan Ă€r som sex....fast kladdigare.... JodĂ„, jĂ€tterelevant trĂ„d. Synpunkter och förslag fĂ„r man ju ideligen hĂ€r om du lĂ€gger upp en lĂ„t eller har nĂ„n undring, erat "chit-chat" kan ni ju ta som PM eller? Finns liksom betydligt intressantare trĂ„dar som ni knuffar undan med erat kallprat. Ăr nog inte ensam om den Ă„sikten. Have fun, för ni lĂ€r vĂ€l fortsĂ€tta!? /aROCKER
GĂ€st Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 ...eller möjligtvis den dĂ€r chokladkakan jag gör som nĂ€stan Ă€r som sex....fast kladdigare.... JodĂ„, jĂ€tterelevant trĂ„d. Synpunkter och förslag fĂ„r man ju ideligen hĂ€r om du lĂ€gger upp en lĂ„t eller har nĂ„n undring, erat "chit-chat" kan ni ju ta som PM eller? Finns liksom betydligt intressantare trĂ„dar som ni knuffar undan med erat kallprat. Ăr nog inte ensam om den Ă„sikten. Have fun, för ni lĂ€r vĂ€l fortsĂ€tta!? /aROCKER Cats have fun? đ Jag förstĂ„r din synpunkt men inte "knuffas" nĂ„gon undan! TrĂ„dar som "rört sig" sedan du var inloggad senast kommer upp som nya inlĂ€gg och man lĂ€ser det som intresserar en. Att döma av responsen kan jag tĂ€nka mig bĂ€ttre stĂ€llen att ladda upp musik. Som jag skrev tidigare Ă€r forumet mycket teknikorienterat och allt för mĂ„nga trĂ„dar kan besvaras med: "LĂ€s manualen!". Om du Ă€r ensam eller inte om din Ă„sikt vet jag inte heller men av responsen att döma sĂ„ finns inget intresse av att diskutera huruvida en medlem ska fĂ„ starta trĂ„dar utan att majoriteten har godkĂ€nt Ă€mnet. Det Ă€r fritt för var och en att starta en trĂ„d i ett Ă€mne som den finner angelĂ€get och jag tror att det Ă€r en bra ordning. VH/Jocke
tAUG Postat 12 augusti 2009 Postat 12 augusti 2009 Ăven att du startar en trĂ„d för att "kontakta" moderatorerna đ Om du har nĂ„gon sĂ€rskild synpunkt pĂ„ ett eller flera inlĂ€gg / trĂ„den rent generellt sĂ„ ska du anvĂ€nda knappen "anmĂ€l" och dĂ€r skriva vad det Ă€r du har reagerat pĂ„. Du ska inte starta en ny trĂ„d
aROCKER Postat 12 augusti 2009 TrĂ„dstartare Postat 12 augusti 2009 Ăven att du startar en trĂ„d för att "kontakta" moderatorerna đ Om du har nĂ„gon sĂ€rskild synpunkt pĂ„ ett eller flera inlĂ€gg / trĂ„den rent generellt sĂ„ ska du anvĂ€nda knappen "anmĂ€l" och dĂ€r skriva vad det Ă€r du har reagerat pĂ„. Du ska inte starta en ny trĂ„d đ Helt sant! Vart bara lite lĂ€tt het över den "ongoing" trĂ„den. /aROCKER
aROCKER Postat 12 augusti 2009 TrĂ„dstartare Postat 12 augusti 2009 Cats have fun? đ Jag förstĂ„r din synpunkt men inte "knuffas" nĂ„gon undan! TrĂ„dar som "rört sig" Va!? Jag Ă€r i princip stĂ€ndigt inloggad och kör man en intensiv diskussion och samma trĂ„d bara vrĂ€ker pĂ„ sĂ„ visst skickar den ut tidigare trĂ„dar i rask takt, eller? sedan du var inloggad senast kommer upp som nya inlĂ€gg och man lĂ€ser det som intresserar en. Att döma av responsen kan jag tĂ€nka mig bĂ€ttre stĂ€llen att ladda upp musik. Som jag skrev tidigare Ă€r forumet mycket teknikorienterat och allt för mĂ„nga trĂ„dar kan besvaras med: "LĂ€s manualen!". Tycker du, lagt upp lĂ„t hĂ€r!? Om du Ă€r ensam eller inte om din Ă„sikt vet jag inte heller men av responsen att döma sĂ„ finns inget intresse av att diskutera huruvida en medlem ska fĂ„ starta trĂ„dar utan att majoriteten har godkĂ€nt Ă€mnet. Det Ă€r fritt för var och en att starta en trĂ„d i ett Ă€mne som den finner angelĂ€get och jag tror att det Ă€r en bra ordning. Har du nog rĂ€tt i mera chokladkakeprat đ VH/Jocke /aROCKER
GĂ€st Postat 12 augusti 2009 Postat 12 augusti 2009 Helt sant!Vart bara lite lĂ€tt het över den "ongoing" trĂ„den. /aROCKER Man blir lĂ€tt lite hetsig nĂ€r det Ă€r varmt - adrenalinet ökar! Skönt att det Ă€r lite svalare nu! đ /Jocke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.