Jump to content
Annons

Cats have dreams or do they?


aROCKER

Recommended Posts

Hej!

Finns det någon moderator som kan titta till tråden "Cats have dreams", i mina ögon så rullar den på helt i onödan.

Verkar vara kompis PM:ande mellan 3 snubbar, eller!?

Ska inte trådarna vara lite almänna för diskussion, kritik, hjälp,tips eller så?

/aROCKER

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Finns det någon moderator som kan titta till tråden "Cats have dreams", i mina ögon så rullar den på helt i onödan.

Verkar vara kompis PM:ande mellan 3 snubbar, eller!?

Ska inte trådarna vara lite almänna för diskussion, kritik, hjälp,tips eller så?

/aROCKER

Du Rocker!

Tyckte det var lite kul att berätta att hur bra det kan bli med samarbete! 😉 Högst relevant dessutom att vi fick kontakt genom detta forum. Tydligen är det mer intressant att diskutera sladdar, ljudkort och drivrutiner för det är sannerligen inte många som bidragit med synpunkter, förslag eller egna erfarenheter. Att vi är öppna för samarbeten med andra torde ju klart framgå så det är öppet för var och en att delta om de känner att de har något att bidra med! 😛

Förstår faktiskt inte varför du stör dig! Man kan inte tvinga folk att delta i alla trådar!

/Jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

Du Rocker!

Tyckte det var lite kul att berätta att hur bra det kan bli med samarbete! 😳 Högst relevant dessutom att vi fick kontakt genom detta forum. Tydligen är det mer intressant att diskutera sladdar, ljudkort och drivrutiner för det är sannerligen inte många som bidragit med synpunkter, förslag eller egna erfarenheter. Att vi är öppna för samarbeten med andra torde ju klart framgå så det är öppet för var och en att delta om de känner att de har något att bidra med! 😛

Förstår faktiskt inte varför du stör dig! Man kan inte tvinga folk att delta i alla trådar!

/Jocke

...eller möjligtvis den där chokladkakan jag gör som nästan är som sex....fast kladdigare....

Jodå, jätterelevant tråd.

Synpunkter och förslag får man ju ideligen här om du lägger upp en låt eller har nån undring, erat "chit-chat" kan ni ju ta som PM eller?

Finns liksom betydligt intressantare trådar som ni knuffar undan med erat kallprat.

Är nog inte ensam om den åsikten.

Have fun, för ni lär väl fortsätta!?

/aROCKER

Link to comment
Dela på andra sajter

...eller möjligtvis den där chokladkakan jag gör som nästan är som sex....fast kladdigare....

Jodå, jätterelevant tråd.

Synpunkter och förslag får man ju ideligen här om du lägger upp en låt eller har nån undring, erat "chit-chat" kan ni ju ta som PM eller?

Finns liksom betydligt intressantare trådar som ni knuffar undan med erat kallprat.

Är nog inte ensam om den åsikten.

Have fun, för ni lär väl fortsätta!?

/aROCKER

Cats have fun? 😄

Jag förstår din synpunkt men inte "knuffas" någon undan! Trådar som "rört sig" sedan du var inloggad senast kommer upp som nya inlägg och man läser det som intresserar en. Att döma av responsen kan jag tänka mig bättre ställen att ladda upp musik. Som jag skrev tidigare är forumet mycket teknikorienterat och allt för många trådar kan besvaras med: "Läs manualen!".

Om du är ensam eller inte om din åsikt vet jag inte heller men av responsen att döma så finns inget intresse av att diskutera huruvida en medlem ska få starta trådar utan att majoriteten har godkänt ämnet. Det är fritt för var och en att starta en tråd i ett ämne som den finner angeläget och jag tror att det är en bra ordning.

VH/Jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

Även att du startar en tråd för att "kontakta" moderatorerna 😛

Om du har någon särskild synpunkt på ett eller flera inlägg / tråden rent generellt så ska du använda knappen "anmäl" och där skriva vad det är du har reagerat på.

Du ska inte starta en ny tråd :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Även att du startar en tråd för att "kontakta" moderatorerna 😛

Om du har någon särskild synpunkt på ett eller flera inlägg / tråden rent generellt så ska du använda knappen "anmäl" och där skriva vad det är du har reagerat på.

Du ska inte starta en ny tråd 😛

Helt sant!

Vart bara lite lätt het över den "ongoing" tråden.

/aROCKER

Link to comment
Dela på andra sajter

Cats have fun? 😛

Jag förstår din synpunkt men inte "knuffas" någon undan! Trådar som "rört sig" Va!? Jag är i princip ständigt inloggad och kör man en intensiv diskussion och samma tråd bara vräker på så visst skickar den ut tidigare trådar i rask takt, eller? sedan du var inloggad senast kommer upp som nya inlägg och man läser det som intresserar en. Att döma av responsen kan jag tänka mig bättre ställen att ladda upp musik. Som jag skrev tidigare är forumet mycket teknikorienterat och allt för många trådar kan besvaras med: "Läs manualen!". Tycker du, lagt upp låt här!?

Om du är ensam eller inte om din åsikt vet jag inte heller men av responsen att döma så finns inget intresse av att diskutera huruvida en medlem ska få starta trådar utan att majoriteten har godkänt ämnet. Det är fritt för var och en att starta en tråd i ett ämne som den finner angeläget och jag tror att det är en bra ordning. Har du nog rätt i mera chokladkakeprat 😛

VH/Jocke

/aROCKER

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...