Jump to content
Annons

Recommended Posts

Ludde46 (oregistrerad)
Postat

Tjabba, nu har jag köpt uppgraderingen till PT 8--M powered, men jag får inget svar från ilok.com......

jag glömde svaret på mni security question,,,så hur gör jag ?

Ha de gött

Annons
Postat
Tjabba, nu har jag köpt uppgraderingen till PT 8--M powered, men jag får inget svar från ilok.com......

jag glömde svaret på mni security question,,,så hur gör jag ?

Ha de gött

Du saknar dina Ilok uppgifter helt enkelt om jag förstått dig rätt? Kontakta Ilok är nog mitt enda råd i så fall. Dom kan säkert ta fram det åt dig om du ger dem serienumret på din Ilok. Det står på nyckeln.

OT: Registreras M-powered licensen på Iloknyckeln? Är det inte som med LE att du skriver in den när du startar pro tools?

MVH

Anders

Ludde46 (oregistrerad)
Postat

Japp, jag har kontaktat ilok.com men di har inte svarat ännu.....jag har mitt userID men har glömt mitt lösenord...och svaret på min security question på ilok.com är också glömt..men annars har jag installerat PT8 och det frågar efter en challengecode, vilken jag inte fått ?, jaja..det kommer väl...tur man inte har deadline på något..men annrs verkar det som man skall ladda ner ilok..koden och installera...min ilok till 7.4 var pre authored

DieHard (oregistrerad)
Postat

Det brukar väl vara sisådär med mailsvar i god tid hos de flesta. Antar det inte är större skillnad på digi? Men å andra sidan får de väl en drös med mail varje dag så det tar väl minst några dar innan svar och nu är det ju semestertider också.

Ludde46 (oregistrerad)
Postat

Ja ok..e ju fintväder, får väl gå ut och sätta mig i gräset med en 6-pack humledryck och ivänta mailsvar :rolleyes:

Ludde46 (oregistrerad)
Postat

Allt fixat..nu fonkar det

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.