Jump to content
Annons

Tjooo.. HĂ€r e jag!


hempus

Recommended Posts

Hej allihopa!

Dax Ä presentera sig... Borde jag kanske gjort för lÀnge sen. Har glidit runt hÀr pÄ forumet ganska lÀnge nu för tips Ä rÄd.

Lyssnat pÄ en hel del alster hÀr oxÄ, och vissa e riktigt bra.

Jag, boende i stockholm/uppsala, e inte lĂ„ngt ifrĂ„n 30 men kĂ€nner mig mer som 20. Åldern e ju bara ett tal pĂ„ ett papper. â˜ș

Min första kontakt med musikskapandet var nog "protracker" pÄ amigan.. sen "fasttracker 2" nÀr jag fick en pc.

Nu idag sitter jag med FL Studio, och har gjort det i nÄgra Är. Trivs riktigt bra med programmet Àven om jag inte lÀrt mig allt Ànnu.

Jag har aldrig spelat ett instrument (ok, blockflöjt i lÄgstadiet), kan inga noter, ackord bla bla bla lr allt va d heter. Skapar nÀstan all min musik pÄ gehör.

Å det funkar d me! 😄

Peace!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

VĂ€lkommen. Är pĂ„ sĂ€tt och vis ny hĂ€r med anvĂ€ndaren, men har under en lĂ„ng tid hĂ€ngt hĂ€r för att fĂ„ sig en trevlig lĂ€sning dĂ„ och dĂ„ frĂ„n alla medlemmar som verkar goa!

Finns det nÄgot du gjort man kan lyssna pÄ?

Vore intressant.

MVH,

Robbin.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tackar för hÀlsningarna!

Jag tror faktiskt jag skulle vilja lÀra mig Ä spela piano.. fast gitarr e ju oxÄ ett nice instrument.

Jag vet inte hur jag ska beskriva min musik. D e typ hip-hop beats med elektroniska inslag.. lr nĂ„t... 😛 ?

SjÀlv skriver jag inga texter, sjunger lr rappar. HÄller mig hellre till musikskapandet.

Har en del fÀrdiga lÄtar (utan text Ä sÄng) men mest ofÀrdigt material (eftersom jag ofta fastnar i mitt skapande..)

Har aldrig samarbetat seriöst med nÄgon, men kanske e d som behövs nÀr man fastnar.

Att man har nÄn och bolla idéer Ä tankar med.

Ska ladda upp nĂ„n lĂ„t sen, och om nĂ„n kĂ€nner sig pĂ„ typ samma nivĂ„ och manad till ett samarbete vore d trevligt. 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

JasÄ, jag Àr lite pÄ samma spÄr, jag! Men jag Àr grymt insatt i Dirty South-scenen sÄ jag skapar mer Dirty South-beats. Men jag klarar av att skapa vad som helst utan problem. Gör alltid klart mina beats. Har sjukt nog inga problem och fastnar inte riktigt sÄdÀr utan jag tar itu med mina grejer Àven om det kan ta hela dagen.

Har hÄllit pÄ i ungefÀr ett halvÄr och skapar allt med tangentbord, mus & en riktigt kass dator och det Àr faktiskt nÄgot som fÄr folk att tappa hakan. De Àr förvÄnade över hur jag pÄ sÄ kort tid lÀrt mig allt och lyckats skapa sÄna hÀr tunga beats. Talang, sÀger jag, för sÄhÀr passionerad har jag aldrig varit för nÄgot annat och bra lÄter det. Nog om det. Har en myspace samt hemsida pÄ G som du snart kommer kunna tuna in pÄ!

Har Ă€nnu inte jobbat med nĂ„gon, men det Ă€r pĂ„ god vĂ€g om vi sĂ€ger sĂ„. Förmodligen sĂ„ blir det en lĂ„ng resa till USA i mĂ„n för musiken 😛

Men jag Àr grymt intresserad av vad du har sÄ slÀng ivÀg ett PM sÄ kan vi nog snacka lite.

MVH,

Robbin.

Redigerat av iamprimy
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 3 veckor senare...
cObArdE8891 (oregistrerad)

Har en myspace samt hemsida pÄ G som du snart kommer kunna tuna in pÄ!. De Àr förvÄnade över hur jag pÄ sÄ kort tid lÀrt mig allt och lyckats skapa sÄna hÀr tunga beats. Talang, sÀger jag, för sÄhÀr passionerad har jag aldrig varit för nÄgot annat och bra lÄter det. Nog om det.

--------------------------------

Dator Reparation system

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...