Jump to content
Annons

Tjena Revox

Recommended Posts

Neutrik (oregistrerad)
Postat

I'm Back! 😉

Fast jag gillar inte nicket Analogfreak så jag hittade på ett lite sötare nick. Eftersom jag valde ett så sött nick så väljer jag förmodligen lite sötare ord och då blir farbror Olsberg mycket sötare tillbaka mot mig och alla är glada. :rolleyes:

Annons
Postat
I'm Back! 😉

Fast jag gillar inte nicket Analogfreak så jag hittade på ett lite sötare nick. Eftersom jag valde ett så sött nick så väljer jag förmodligen lite sötare ord och då blir farbror Olsberg mycket sötare tillbaka mot mig och alla är glada. :rolleyes:

Haha! Vad var det jag sa, du både kom tillbaka och erkänner också att Revox rules!

Nu är saker och ting som de ska igen.

Neutrik (oregistrerad)
Postat
Haha! Vad var det jag sa, du både kom tillbaka och erkänner också att Revox rules!

Nu är saker och ting som de ska igen.

Jag har saknat dig Håkan! :rolleyes:

DieHard (oregistrerad)
Postat

Välkommen tillbaka. Trodde inte du skulle dyka upp igen. :rolleyes:

Neutrik (oregistrerad)
Postat
Välkommen tillbaka. Trodde inte du skulle dyka upp igen. 😉

Det trodde inte jag heller... Men jag har saknat er alla så mycket. :rolleyes:

Neutrik (oregistrerad)
Postat
🙂

Välkommen tillbaka!

MVH

Anders

Tack! 😉

Hur går det för dig och ditt HD-2? :rolleyes:

Postat (redigerat)
Tack! 😉

Hur går det för dig och ditt HD-2? :rolleyes:

Det går underbart! Är hur nöjd som helst med det. Håller nu på att titta lite på ny pre amp, som vi snackade om för ett tag sedan. Först hade jag nästan bestämt mig för Neve 4081, men blev även tipsad om att lyssna in mig på Earthworks 1024. Så nu blir det till att leta lite och när man är 100% på vad man vill ha så blir det nog ett inköp 🙂

EDIT: Det går underbart lät ju lustigt. Det jag egentligen ville ha sagt är att jag tycker det är roligt att sätta mig och jobba med musiken varje gång nu 🙂

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Postat

Trodde inte heller du skulle komma tillbaka efter allt rabalder. Men alla förtjänar en chans igen. Hoppas du lyckas hålla band på dig nu. :rolleyes: Välkommen tebaks! 😉

Postat

Välkommen!

Och för all del: lägg inte band på dig. Säg vad du tycker och var ödmjuk inför andras åsikter. Kommer det däremot någon med egna påhittade sanningar är det bara att (i sann malmsteen-anda) unleash the fury. :rolleyes:

Neutrik (oregistrerad)
Postat
Välkommen!

Och för all del: lägg inte band på dig. Säg vad du tycker och var ödmjuk inför andras åsikter. Kommer det däremot någon med egna påhittade sanningar är det bara att (i sann malmsteen-anda) unleash the fury. 😉

Jag kommer alltid att stå för mina åsikter. :rolleyes:

DieHard (oregistrerad)
Postat

Stå för sina åsikter ska man göra och inte vara rädd för det, varken här eller i vanliga livet. Det är ju bara döda fiskar som hamnar i laxlådan eller vad man nu säger. :rolleyes: Utan att att dra igång nån rabaldertråd så finns det ju vissa här på forumet som är pk-kungar, janteister etc. Ingen nämnd och ingen glömd.

Postat

Du har väl följt allt som hänt här fast du inte varit medlem och skrivit nåt själv antar jag. Jag har skaffat två till Röde, två NT1-A, lite tråkig fantasi, men för de pengarna tror jag de är bland de bästa. SE1000a som jag provade gillade jag inte alls.

Fast jag har inte hämtat dom än på Börsen, jag väntar på en ART splitprocom också...

Det hemskaste som hänt är att jag bekänt inför allihop att jag lessnat på Revoxen, den bara står och är snygg där mellan monitorerna. Det blir nog en annons på den i Blocket bara jag orkar! 😊

DieHard (oregistrerad)
Postat

Jaha och ända tills nyligen tjatade du om Revox och att den var kung. Snart kung på Blocket då istället. 😄

Postat (redigerat)
Och för all del: lägg inte band på dig.
Jag kommer alltid att stå för mina åsikter. 😄

Självfallet skall man stå för sina åsikter. Med att lägga band på sig menar jag att hålla sig innanför forumets regler och Sverige rikes lag. 😄 Som sagt, välkommen tebacks..

/Memphis

Redigerat av Memphis
Neutrik (oregistrerad)
Postat

Jag ska lära dig Cubase vid tillfälle Nilsson. :rolleyes:

Jag ska snart flytta tillbaka till mellersta Norrland så då får vi närmare till varann å då kan jag hjälpa dig.

chrillen (oregistrerad)
Postat
Jag ska lära dig Cubase vid tillfälle Nilsson. :rolleyes:

Jag ska snart flytta tillbaka till mellersta Norrland så då får vi närmare till varann å då kan jag hjälpa dig.

Vart hamnar du då? 😆

• 1 månad senare...
cObArdE8891 (oregistrerad)
Postat

Det är ju bara döda fiskar som hamnar i laxlådan eller vad man nu säger. laugh.gif Utan att att dra igång nån rabaldertråd så finns det ju vissa här på forumet som är pk-kungar, janteister etc. Ingen nämnd och ingen glömd. Stå för sina åsikter ska man göra och inte vara rädd för det, varken här eller i vanliga livet.

--------------------------------

Dator Reparation system

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.