Jump to content
Annons

Färdiga bakgrunder


Directsound

Recommended Posts

Hej

Jag har en tjejkompis som tänkte spela in en sång till sin blivande man och ge bort som bröllopsgåva. Jag behöver tips på bra hemsidor där man kan köpa färdiga låtbakgrunder av kända låtar där enbart sången ska läggas till. Typ Karaoke bakgrunder med andra ord.

Tack på förhand!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej

Jag har en tjejkompis som tänkte spela in en sång till sin blivande man och ge bort som bröllopsgåva. Jag behöver tips på bra hemsidor där man kan köpa färdiga låtbakgrunder av kända låtar där enbart sången ska läggas till. Typ Karaoke bakgrunder med andra ord.

Tack på förhand!

Här har du om du kan mixa lite själv http://www.freekaraoke.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag har en tjejkompis som tänkte spela in en sång till sin blivande man och ge bort som bröllopsgåva. Jag behöver tips på bra hemsidor där man kan köpa färdiga låtbakgrunder av kända låtar där enbart sången ska läggas till. Typ Karaoke bakgrunder med andra ord.

Tack på förhand!

Testa Karaokefabriken eller Karaoke-version.

/Dex.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Bra länkar Dexter.

Helt off topic... karaokeversionerna är dyrare än originalsången... mycket dyrare...

Intressant. Man skall nog göra karaoke versioner av sina låtar till ett högre pris mao.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag har en tjejkompis som tänkte spela in en sång till sin blivande man och ge bort som bröllopsgåva. Jag behöver tips på bra hemsidor där man kan köpa färdiga låtbakgrunder av kända låtar där enbart sången ska läggas till. Typ Karaoke bakgrunder med andra ord.

Tack på förhand!

Kan ju också finnas möjligheten att nån studio-medlem vill ta sig an jobbet att göra en bakgrund till någon låt, specifikt just i rätt tonart och allt. =)

/L

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju också finnas möjligheten att nån studio-medlem vill ta sig an jobbet att göra en bakgrund till någon låt, specifikt just i rätt tonart och allt. =)

/L

Hahaha jo de vore ju trevligt om någon ville konkurrera med de grymma tipssidorna ovan och göra en hemmaproducerad bakgrund för 50 spänn som slår originalet! Man vet ju aldrig! 😆

Ha en trevlig natt och helg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha jo de vore ju trevligt om någon ville konkurrera med de grymma tipssidorna ovan och göra en hemmaproducerad bakgrund för 50 spänn som slår originalet! Man vet ju aldrig! 😑

Ha en trevlig natt och helg.

Det var nog inte tänkt som ett skämt, finns säkert många som skulle kunna/vilja göra det billigt/gratis.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...