Broghard Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 Hej hopp för er som inte lagt vantarna på Toontracks expansion NY Legacy vill jag varmt rekomendera dessa. Sjukt bra ljud som fick mig att bara bli helt extas.. om ni klickar er in på min Myspace så finns en liten sound test där "black beuty test" http://www.myspace.com/jaffastudio // Broghard
DieHard (oregistrerad) Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 Alltid intressant höra vad andra får till. Men tyvärr, myspace är allt för dålig kvalle för att göra ett test rättvisa. Lägg gärna upp en fil här på forumet istället.
Broghard Postat 6 april 2009 Trådstartare Postat 6 april 2009 Alltid intressant höra vad andra får till. Men tyvärr, myspace är allt för dålig kvalle för att göra ett test rättvisa. Lägg gärna upp en fil här på forumet istället. Ok då har jag lagt upp .. detta e bara ett kort stycke men med hög kvalitet. Black_beuty_logic_test.mp3
DieHard (oregistrerad) Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 Klar skillnad. Nu hör man vad den går för. 😄
Anders F Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 Ok då har jag lagt upp .. detta e bara ett kort stycke men med hög kvalitet. Är de det helt omixade ljudet? MVH Anders
Broghard Postat 6 april 2009 Trådstartare Postat 6 april 2009 Är de det helt omixade ljudet? MVH Anders Jag har bara lagt på logics lila mastering seting på master canalen innan bounce det annars e det rent hela vägen förutom preset inställningarna med eq och sådant som laddas in med det nya Combined Presets i S2 NY legacy men ljuden från början om man inte laddar en preset utan lör vanligt kitt är helt rena direct från mic. s2 kommer jhu med pluggins som e sjukt bra.
Anders F Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 Jag har bara lagt på logics lila mastering seting på master canalen innan bounce det annars e det rent hela vägen förutom preset inställningarna med eq och sådant som laddas in med det nya Combined Presets i S2 NY legacymen ljuden från början om man inte laddar en preset utan lör vanligt kitt är helt rena direct från mic. s2 kommer jhu med pluggins som e sjukt bra. Jaha...det är vanliga S2 detta och inte expansion kittet vol.2? Då har jag samma själv 😄 Har dock inte lyssnat igenom några presets direkt. MVH Anders
Broghard Postat 6 april 2009 Trådstartare Postat 6 april 2009 Jaha...det är vanliga S2 detta och inte expansion kittet vol.2? Då har jag samma själv 😄 Har dock inte lyssnat igenom några presets direkt. MVH Anders nej nej anders detta är Blackbeuty Combined Presets som ingick i NY lagacy. och enligt mig det bästa trumkittet i samplingsvärlden precis den kick jag alltit letat efter.. så glad att jag hadde 1500kr över å kunde gå å köpa!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.