Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Alltid intressant höra vad andra får till. Men tyvärr, myspace är allt för dålig kvalle för att göra ett test rättvisa. Lägg gärna upp en fil här på forumet istället.

Postat
Alltid intressant höra vad andra får till. Men tyvärr, myspace är allt för dålig kvalle för att göra ett test rättvisa. Lägg gärna upp en fil här på forumet istället.

Ok då har jag lagt upp .. detta e bara ett kort stycke men med hög kvalitet.

Black_beuty_logic_test.mp3

DieHard (oregistrerad)
Postat

Klar skillnad. Nu hör man vad den går för. 😄

Postat
Ok då har jag lagt upp .. detta e bara ett kort stycke men med hög kvalitet.

Är de det helt omixade ljudet?

MVH

Anders

Postat
Är de det helt omixade ljudet?

MVH

Anders

Jag har bara lagt på logics lila mastering seting på master canalen innan bounce det annars e det rent hela vägen förutom preset inställningarna med eq och sådant som laddas in med det nya Combined Presets i S2 NY legacy

men ljuden från början om man inte laddar en preset utan lör vanligt kitt är helt rena direct från mic.

s2 kommer jhu med pluggins som e sjukt bra.

Postat
Jag har bara lagt på logics lila mastering seting på master canalen innan bounce det annars e det rent hela vägen förutom preset inställningarna med eq och sådant som laddas in med det nya Combined Presets i S2 NY legacy

men ljuden från början om man inte laddar en preset utan lör vanligt kitt är helt rena direct från mic.

s2 kommer jhu med pluggins som e sjukt bra.

Jaha...det är vanliga S2 detta och inte expansion kittet vol.2? Då har jag samma själv 😄 Har dock inte lyssnat igenom några presets direkt.

MVH

Anders

Postat
Jaha...det är vanliga S2 detta och inte expansion kittet vol.2? Då har jag samma själv 😄 Har dock inte lyssnat igenom några presets direkt.

MVH

Anders

nej nej anders detta är Blackbeuty Combined Presets som ingick i NY lagacy. och enligt mig det bästa trumkittet i samplingsvärlden precis den kick jag alltit letat efter.. så glad att jag hadde 1500kr över å kunde gå å köpa!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.