Jump to content
Annons

Avantguarde gitarrist, samt violinist i Jämtland sökes för seriöst samarbete!


SolSkugga

Recommended Posts

Tjenis!

Söker med ljus och lykta efter två personer som bor i närheten av Östersund (Stockholm fungerar med) som är sugna på att lira lajv med mig, samt medverka på framtida plattor om vi kommer väl överens! Besök www.myspace.com/solskugga för att lyssna på vad det rör sig om. Jag samarbetar fram tills nu tillsammans med två grymma musiker som dock bor långt som f*n iväg och är busy med egna jobb samt projekt och inte har möjlighet att turnera som det ser ut nu. Musiken och mina framträdanden pendlar mellan stillsamt accustiskt och fullt ös med elektroniska bakgrunder, så det är kanon om du är en scenapa, men kan trivas i små cafeer med.

Bifoga länk till något du spelat in i svaret tack!

Hoppas att du/ni finns där ute så att vi kan rocka ihop i sommar/höst!!! Turne bokas fnv i USA av bolag jag ligger på där.

/Sol

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjenis!

Söker med ljus och lykta efter två personer som bor i närheten av Östersund (Stockholm fungerar med) som är sugna på att lira lajv med mig, samt medverka på framtida plattor om vi kommer väl överens! Besök www.myspace.com/solskugga för att lyssna på vad det rör sig om. Jag samarbetar fram tills nu tillsammans med två grymma musiker som dock bor långt som f*n iväg och är busy med egna jobb samt projekt och inte har möjlighet att turnera som det ser ut nu. Musiken och mina framträdanden pendlar mellan stillsamt accustiskt och fullt ös med elektroniska bakgrunder, så det är kanon om du är en scenapa, men kan trivas i små cafeer med.

Bifoga länk till något du spelat in i svaret tack!

Hoppas att du/ni finns där ute så att vi kan rocka ihop i sommar/höst!!! Turne bokas fnv i USA av bolag jag ligger på där.

/Sol

[/quote

Hej hej!

www.myspace.com/thelandstroms

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej där! Tack för visat intresse, jag återkommer på myspace!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...