resolve Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 Hej! Jag är inte alls särskilt insatt i själva datorn och det när det gäller studion, så nu behöver jag er hjälp på det området. Kör på en PowerMac g5, helt enkelt därför att jag hade en till hands. Vet inte alls hur pass optimal den är för musikbruk, men tycker den har funkat bra. Men på senare tid, när jag börjat arbeta mer med pluggar, har jag märkt att den inte klarar trycket. Jag får väldigt mycket knaster osv. Så jag behöver helt enkelt få bättre prestanda i den. Men det är där skon klämmer, exakt vad är det jag ska köpa för att få den bättre? Jag har noll koll när det gäller sånt här, så jag lämnar det till nån kunnig här 🤪
resolve Postat 19 februari 2009 Trådstartare Postat 19 februari 2009 ursäkta att jag bumpar, men nu blir jag otålig 😛 Ingen som kan svara på vad just ni skulle ha skaffat?
drloop (oregistrerad) Postat 19 februari 2009 Postat 19 februari 2009 Du kan spara CPU kraft genom att frysa spår. Har CPUn tagit slut så är det slut... bara att köpa ny dator.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.