Jump to content
Annons

ProTools Editor keys på svenska tangenter


era´ns accordion

Recommended Posts

Annons
Någon som använder ProTools Editor keys? Kan någon ta ett kort på sitt tangentbord och lägga upp? Har ingen aning om hur jag ska sätta klistermärkena på mitt svenska tangentbord.

Jag hade samma problem när jag skulle sätta på mina. Men hittade bild på google som hjälpte mig med de som jag va osäker på 😊 Jag hade gärna lagt upp en bild, men min kamera är den som sitter i min mobil och den är ju inte så bra.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som använder ProTools Editor keys? Kan någon ta ett kort på sitt tangentbord och lägga upp? Har ingen aning om hur jag ska sätta klistermärkena på mitt svenska tangentbord.

Kolla gärna www.dexter.se - där finns bilder på Editors Keys om du klickar dig fram lite.

/Dex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, googla gör man ju först, är man för dum för att ändå hitta det man letar efter får man ta forumvägen. Tack för svaren wikipediasidan kan ju vara till hjälp.

Om någon funderar på att skaffa editor keys till pro tools så vänta några månader, för jag kontaktade dom och det kommer en svensk version inom 3 månader. Nu får jag försöka hitta rätt med de jag har.

Tack hörni

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...