lill-petter (oregistrerad) Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 satt precis och klippte lite wav ljud i ett projekt i cubase, nÀr cubase plötsligt hÀnger sig. nÀr jag startar om och öppnar projektet igen fÄr jag felmeddelandet 'Invalid Project File'. detta har hÀnt mig förut, men jag har aldrig lyckats öppna nÄgot av projekten igen. till min frÄga.. finns det nÄgon som helst chans att jag kan öppna projektet igen? jag kör SX2 pÄ xp.
Majken Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 Nej, vad jag vet sÄ Àr det inte möjligt att rÀdda filen dÄ den Àr korrupt. VÀnj dig vid att alltid, alltid, alltid spara projekt som MinlÄt v01, MinlÄt v02 o.s.v. /Majken
AndyPandy Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 Och inte bara det! SÄ fort man har gjort en stor Àndring eller ett stort tillÀgg i en lÄt bör man spara. Senast igÄr hÀngde sig mitt Cubase, och jag hade inte sparat ...
bergis Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 Detta har hÀnt mig ocksÄ.. Efter typ 5-10 försök att öppna filen lyckades jag Àntligen och gjorde dÄ en backup pÄ allt. Ha lite tÄlamod sÄ kan det lösa sig, men inte sÀkert... /Bergis.
JnS Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 (redigerat) Spara filen i ett annat namn đ ? Mina Project blir corupted hela tiden med 2.0 fattar inte varför hoppas de fixar sig i 3.0... Annars om man inte orkar spara hela tiden kan man ju köra save auto var 10:e min lr nĂ„tt Btw gĂ„r det bara att köra 12 channels med rewired fruity?! Tyckte jag lĂ€ste de nĂ„n stanns.. đ Redigerat 24 november 2004 av JnS
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.