Jump to content
Annons

Leter etter en god "backing vocal"


Shanty

Recommended Posts

Hei.

Jeg undres om det finnes noen gode råd eller plugins for å lage en god koring (Backing vocals)

Jeh trenger noen gode aaaa og ooohs backing (Koring)

Synten jeg har skaper ikke noen god realisme av dette.

Jeg kan jo selfølelig kore meg selv, men jeg hadde ønsket meg noen mer "feminin" klang. (Min stemme er ganske dyp)

Finnes det noen god pluggin med en god imitasjon av "kor stemmer" til en virtuell backing gruppe?

Beste hilsninger fra

Shanty

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Takk for gode svar.

Jeg vil se på dem alle.

Jeg er fulstendig klar over og helt enig i at "Nothing beats the real thing", men jeg er ikke i den lukseriøse posisjon at jeg har en god backing gruppe på handen.

Vennlig hilsen

Shanty.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh kom til at tænke på: East/west voices of passion. Firmaet er rigtig dygtige, men jeg kender ikke denne pakke. Måske et kig værd.

Symphonic Choirs från EastWest är bra. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Oh kom til at tænke på: East/west voices of passion. Firmaet er rigtig dygtige, men jeg kender ikke denne pakke. Måske et kig værd.

Symphonic Choirs från EastWest är bra. 🙂

Om man har råd så är det absolut ett mycket bra alternativ. Får jag ett pengaregn över mig så...... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt,

Jeg er bare ute etter en Plugin som kan skape en god feminin treklang (three voices)

og den bør lyde akseptabelt realistisk.

Det bør også være en plugin som går til de fleste sekvensere.

samtidig med at den er nogenlunde enkel og bruke og ikke er altfor "CPU hungry"

Mange ønsker på en gang kanskje, men det kunne være intresant og se hvor nære jeg kunne komme.

Jehg har liten erfaring med denne typen plugin, og det er derfor jeg søker råd hos dere der ute.

Vennlig hilsen

Shanty

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske vore värt för dig att leta efter nån sound font?

Om det nu är så att du inte är ute efter proffpluggar utan att det räcker med "acceptabel" kvalitet?

T ex här.

Jeg var inne å kikket på soundfonts, men ble ikke særlig klokere. ( jeg er ikke så vandt med dette)

Kunne du rekomandere en plugin som du tror passer mitt behov.

Jeg vet det er vannskelig å vite hva andre er ute etter, men jeg trenger bare en plass og starte.

Vennlig hilsen

Shanty

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...