Autumnfire Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Hej allihop, Oscar heter jag och har nyligen upptĂ€ckt mitt enorma intresse för ljud- och inspelningsteknik. Forumet hĂ€r Ă€r ju vĂ€lkĂ€nt sedan tidigare och har givit svar pĚmĂ„nga frĂ„gor, sĂ„ jag tyckte det kunde vara lika bra att bli medlem sjĂ€lv! :-) Ăr för tillfĂ€llet 18 Ă„r och gymnasieelev med ambitioner att plugga musikproduktion nĂ€sta Ă„r, spelat gitarr i tre Ă„r och har precis hittat ett band. Lyssnar helst pĂ„ Opeth men Ă€ven annat progressivt och avancerat ;-) StĂ€mmer vĂ€l in pĂ„ definitionen av ett prog-fan som finns pĂ„: http://www.metalstorm.ee/pub/fun_comments.php?fun_id=3 đ Sysslar Ă€ven med amatörfoto och bildredigering, finns pĂ„ http://breatheinspiration.deviantart.com
slejnard Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 VĂ€lkommen till Forumet! Inte för att det brĂ„dskar men kan vi kalla dig för Oskar?? đ
Autumnfire Postat 28 november 2008 TrÄdstartare Postat 28 november 2008 Nej, det vore en skymf! Det Àr illa nog att jag heter Oskar i alla Sveriges skolregister ;-)
Memphis Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 VĂ€lkommen! DĂ„ gillar du Dream Theater eller? đ
Guitar Nilsson Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 Kung Oscar var en av de bĂ€sta vi haft hĂ€r i HĂ€lsingland. Bra namn alltsĂ„. đ
Autumnfire Postat 28 november 2008 TrÄdstartare Postat 28 november 2008 Och Kung Oscars pepparkakor Àr inte heller att leka med ;-) Visst Àr jag DT-fan, en av mina absoluta förebilder hÀr i livet Àr Jordan Rudess...trots att jag inte spelar keyboard Àn :-) Lyssnar pÄ Scenes From a Memory sÄ ofta jag orkar och kan!
Memphis Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 Visst Ă€r jag DT-fan, en av mina absoluta förebilder hĂ€r i livet Ă€r Jordan Rudess...trots att jag inte spelar keyboard Ă€n :-) Lyssnar pĂ„ Scenes From a Memory sĂ„ ofta jag orkar och kan! Haha, jag misstĂ€nkte det. đ Ja, det albumet har rullat orĂ€kneligt mĂ„nga gĂ„nger hĂ€r med. Caio
Koinurka (oregistrerad) Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Ser mycket fram emot Opeth pÄ lördag hÀr i stan!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.