Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej allihop, Oscar heter jag och har nyligen upptÀckt mitt enorma intresse för ljud- och inspelningsteknik. Forumet hÀr Àr ju vÀlkÀnt sedan tidigare och har givit svar pĚmÄnga frÄgor, sÄ jag tyckte det kunde vara lika bra att bli medlem sjÀlv! :-)

Är för tillfĂ€llet 18 Ă„r och gymnasieelev med ambitioner att plugga musikproduktion nĂ€sta Ă„r, spelat gitarr i tre Ă„r och har precis hittat ett band. Lyssnar helst pĂ„ Opeth men Ă€ven annat progressivt och avancerat ;-) StĂ€mmer vĂ€l in pĂ„ definitionen av ett prog-fan som finns pĂ„: http://www.metalstorm.ee/pub/fun_comments.php?fun_id=3 🙂

Sysslar Àven med amatörfoto och bildredigering, finns pÄ http://breatheinspiration.deviantart.com

Annons
Postat

Och Kung Oscars pepparkakor Àr inte heller att leka med ;-)

Visst Àr jag DT-fan, en av mina absoluta förebilder hÀr i livet Àr Jordan Rudess...trots att jag inte spelar keyboard Àn :-) Lyssnar pÄ Scenes From a Memory sÄ ofta jag orkar och kan!

Postat
Visst Àr jag DT-fan, en av mina absoluta förebilder hÀr i livet Àr Jordan Rudess...trots att jag inte spelar keyboard Àn :-) Lyssnar pÄ Scenes From a Memory sÄ ofta jag orkar och kan!

Haha, jag misstĂ€nkte det. 😛 Ja, det albumet har rullat orĂ€kneligt mĂ„nga gĂ„nger hĂ€r med. Caio

• 2 veckor senare...
Koinurka (oregistrerad)
Postat

Ser mycket fram emot Opeth pÄ lördag hÀr i stan!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.