vippran Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 (redigerat) hejhej! Är ganska ny med logic. När jag drar i en region som jag har kopierat så ändras den andra kopian också likandant. Hur tar jag bort så inte detta händer? mvh chrille Edit: Ändrade titeln på tråden/Soundborn Redigerat 15 november 2008 av Soundborn
JonasW Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 ctrl-click och "make independent audiofile" eller nåt åt det hållet.
vippran Postat 14 november 2008 Trådstartare Postat 14 november 2008 jag kan inte se något liknande alternativ när jag ctrl klickar på audiofilen. Testade de som kanske kunde funka men inget funkar, alla flyttas när jag drar i filen.. hmm? Kan någon säga vad man kan göra? mvh chrille
vippran Postat 14 november 2008 Trådstartare Postat 14 november 2008 Altså när jag förlänger eller förkortar en inspelad region som jag har kopierat och lagt på andra ställen också.
JonasW Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 (redigerat) Hmm, låter konstigt... så blir det inte för mig. Kör ctrl-click "convert to new region" eller "conbvert to new audio file" så borde det iaf funka. EDIT: det är inte så enkelt att du har fler regioner valda samtidigt? Redigerat 14 november 2008 av JonasW
davve Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 jag har också samma problem och undrar också vad man ska göra?
davve Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 har kommigt på det!!!!! om man vill ha en som är orginal och en som man vill klippa så tar man bara saxen och klickar där man vill ta bort (inte dra) och markerar sedan det man vill ha bort och trycker in delete-knappen. Det funkar för mig iaf. /davve
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.