davve Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Jag har ett par passiva monitorer och jag undrar hur jag kopplar in dom till datorn? Tack pÄ förhand.
rainydays Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Jag har ju redan svarat pÄ den frÄgan i din andra trÄd. Ljudkort -> Slutsteg -> Högtalare
maart (oregistrerad) Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 (redigerat) Ljudkortets utgĂ„ng->slutsteg->monitorer. Exakt hur du ska göra och vilka kablar/kontakter du ska anvĂ€nda bereor sĂ„klart pĂ„ vad du har för utrustning. Edit: dĂ€r var jag visst för lĂ„ngsam. Tur att vi skrev samma sak đ Redigerat 9 september 2008 av maart
Gain Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Ljudkortets utgĂ„ng->Slutstegets utgĂ„ng->Monitorerna đ
Opus99 Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 (redigerat) Bara sĂ„ ingen olycka hĂ€nder, se till att slutsteget inte Ă€r starkare Ă€n högtalarna klarar av att ta emot. Det anges ofta i watt pĂ„ förstĂ€rkaren och bakpĂ„ högtalarna đ Redigerat 9 september 2008 av Opus99
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.