jormarjormar Postat 7 september 2008 Postat 7 september 2008 Hejsan, som 'sixties' hĂ€r pĂ„ forumet redan har lagt mĂ€rke till sĂ„ gillar jag 60-tals musik, oftast garage. The Sonics Ă€r de absoluta favoriterna. Men jag gillar Ă€ven The Remains, The Chocolate Watchband, Cuby & Blizzards, osv. Jag fick Ă€ven smak för The Horrors ett tag, fast nu verkar de ha slĂ€ppt sina garage influenser helt och hĂ„llet. Jag Ă€r 18 Ă„r och gĂ„r sista Ă„ret pĂ„ Estetisk Musik pĂ„ Gotland. Jag började intressera mig för ljudteknik och sĂ„nt igĂ„r, efter ha lĂ€st en artikel i nya MacWorld. đ BĂ€ttre sent Ă€n aldrig! Jupp, sen vet jag inte vad jag ska sĂ€ga. StĂ€ll gĂ€rna nĂ„gra frĂ„gor om ni vill veta mer đ
Anders F Postat 7 september 2008 Postat 7 september 2008 Man fĂ„r sĂ€ga haj och vĂ€lkommen hit till forumet. Hoppas du kommer trivas. Grattis till att ha funnit intresset till ljudteknik ocksĂ„ (det Ă€r den bĂ€sta sysslan man kan skaffa sig om man har för tung plĂ„nbok) đ :P MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.