Jump to content
Annons

hjälp med broomstick bass


perchi

Recommended Posts

Annons

Och det är den, men.

Alltså den börjar spela perfekt när den ska, den samplade som ajg valt. Men sen när den rundna elelr dom två takterna är slut så fortsätter den tills man trycker mellanslag.

Så att vi förstår varandra:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Och det är den, men.

Alltså den börjar spela perfekt när den ska, den samplade som ajg valt. Men sen när den rundna elelr dom två takterna är slut så fortsätter den tills man trycker mellanslag.

Så att vi förstår varandra:)

Nu förstår jag ännu mindre... 🙂 Du slant nog på tangentbordet.

Om du trycker in manual istället för auto borde det funka fint. Kom ihåg också att du ska använda mid-kanal 1 för inte få slides och andra ljud.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och det är den, men.

Alltså den börjar spela perfekt när den ska, den samplade som ajg valt. Men sen när den rundna elelr dom två takterna är slut så fortsätter den tills man trycker mellanslag.

Så att vi förstår varandra:)

Nu förstår jag ännu mindre... 🙂 Du slant nog på tangentbordet.

Om du trycker in manual istället för auto borde det funka fint. Kom ihåg också att du ska använda mid-kanal 1 för inte få slides och andra ljud.

alltså😄!

Jag ska nog ha auto på för att jag ska inte spela in det själv utan jag ska ha en sample som redan finns, så:

Jag lägger till en runda vilket motsvarar 2-4 takter, komemr inte ihåg och sen inget mer men jag spelar den så börjar samplen att spela men den slutar inte när de 4 takterna är slut, det är samma problem som jag hade med addictive drums där det var nåt som itne skulle vara iklickat och i ad var det sync och tempo som inte ska vara iklickat, samma problem fast med broomstick måste ju finnas nån knapp någonstanns så man stänger av det?

Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...