perchi Postat 18 augusti 2008 Dela Postat 18 augusti 2008 Kan någon smidigt och snabbt berätta var man stänger av auto kompet så det slutar spela när själva rundan är slut? Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 18 augusti 2008 Dela Postat 18 augusti 2008 Det finns en knapp som heter latch. Tror jag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perchi Postat 18 augusti 2008 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2008 hmm, stängde av den och spelade låten från början och då satte den inte ens igång:S något annat förslag? säg till om du inte fattar vad jag menar . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 18 augusti 2008 Dela Postat 18 augusti 2008 Kolla hemsidans forum: http://www.kvraudio.com/forum/viewforum.php?f=97 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perchi Postat 18 augusti 2008 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2008 ursäkta men jag hittar ingenting där!:S Alltså hittade du svaret i länken du postade? isf försök förlklara skulle vara jätteschysst för har bråttom med låten sen är jag inte den bästa på engelska.. Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twoface Postat 18 augusti 2008 Dela Postat 18 augusti 2008 Tror att det finns en knapp som heter manual eller något liknande. Nu borde auto vara på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perchi Postat 18 augusti 2008 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2008 Och det är den, men. Alltså den börjar spela perfekt när den ska, den samplade som ajg valt. Men sen när den rundna elelr dom två takterna är slut så fortsätter den tills man trycker mellanslag. Så att vi förstår varandra:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twoface Postat 18 augusti 2008 Dela Postat 18 augusti 2008 Och det är den, men. Alltså den börjar spela perfekt när den ska, den samplade som ajg valt. Men sen när den rundna elelr dom två takterna är slut så fortsätter den tills man trycker mellanslag. Så att vi förstår varandra:) Nu förstår jag ännu mindre... 🙂 Du slant nog på tangentbordet. Om du trycker in manual istället för auto borde det funka fint. Kom ihåg också att du ska använda mid-kanal 1 för inte få slides och andra ljud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perchi Postat 18 augusti 2008 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2008 Och det är den, men. Alltså den börjar spela perfekt när den ska, den samplade som ajg valt. Men sen när den rundna elelr dom två takterna är slut så fortsätter den tills man trycker mellanslag. Så att vi förstår varandra:) Nu förstår jag ännu mindre... 🙂 Du slant nog på tangentbordet. Om du trycker in manual istället för auto borde det funka fint. Kom ihåg också att du ska använda mid-kanal 1 för inte få slides och andra ljud. alltså😄! Jag ska nog ha auto på för att jag ska inte spela in det själv utan jag ska ha en sample som redan finns, så: Jag lägger till en runda vilket motsvarar 2-4 takter, komemr inte ihåg och sen inget mer men jag spelar den så börjar samplen att spela men den slutar inte när de 4 takterna är slut, det är samma problem som jag hade med addictive drums där det var nåt som itne skulle vara iklickat och i ad var det sync och tempo som inte ska vara iklickat, samma problem fast med broomstick måste ju finnas nån knapp någonstanns så man stänger av det? Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perchi Postat 19 augusti 2008 Trådstartare Dela Postat 19 augusti 2008 Finns det ingen som förstår vad jag menar?!:S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 19 augusti 2008 Dela Postat 19 augusti 2008 Jag kör inte med BB själv, så jag vet inte. Det är kanske bäst att ta det genom supporten här: http://www.bornemark.se/default.asp ...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perchi Postat 19 augusti 2008 Trådstartare Dela Postat 19 augusti 2008 -Tack för tipset:) snackar med nån nu som nog kan hjälpa mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.