Jump to content
Annons

8-bits newschool chipnoize samarbete/idebollande?


tripbute

Recommended Posts

Hej

Jag har knÄpat ihop ett litet "album" med lite olika 8bit/chiptune/störande frenvenser relaterade lÄtar i Reason och jag undrar om nÄgon vill kollaborera lite eller bara leka lite med ideér pÄ hur musikstilen ska utvecklas.

Albumet finns uppe pÄ piratebay för det Àr det enklaste sÀttet att nÄgon ska kunna tanka det eftersom jag inte har tillgÄng till nÄn sida eller ftp för tillfÀllet.

http://thepiratebay.org/torrent/4324590/ca..._-_Promo_-_2008

Ge gĂ€rna kritik Ă€ven fast du inte vill arbeta med materialet 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Torrent Ă€r vĂ€l helt ok.. Men folk mĂ„ste ju seeda ocksĂ„. Just nu har jag 1 seeder som laddar upp med typ 15.1 Kb/S 🙂 FĂ„nigt lĂ„ngsamt!!! 52 minuter fĂ„r jag vĂ€nta dĂ„ innan jag kan lyssna pĂ„ lĂ„ten..

Edit nu börjar jag bli irriterad.. Du seedar ju mindre ju.. Är nere och tuggar pĂ„ 5 Kb/s nu

Redigerat av hegobald
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Torrent Ă€r vĂ€l helt ok.. Men folk mĂ„ste ju seeda ocksĂ„. Just nu har jag 1 seeder som laddar upp med typ 15.1 Kb/S 🙂 FĂ„nigt lĂ„ngsamt!!! 52 minuter fĂ„r jag vĂ€nta dĂ„ innan jag kan lyssna pĂ„ lĂ„ten..

Edit nu börjar jag bli irriterad.. Du seedar ju mindre ju.. Är nere och tuggar pĂ„ 5 Kb/s nu

det e bara en som seedar för jag har inte spridit urlen ju 🙂

och det Àr inte bara en lÄt, det Àr fler alÄtar.

hela min uppladdningshastighet Ă€r upptagen just nu. jag stĂ€nger av alla andra uploads 🙂

jag har 10 ner 1 upp typ.

torrenten Àr la pÄ ~32 mb tror jag

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...