Jump to content
Annons

basshunter ( Här kommer lennart låten)


Nicz

Recommended Posts

Hejsan! Skulle jättegärna vilja ha ett svar på en grej till baskicken , rätt så ny på FL . Är det någon som har hört typ basshunters "här kommer lennart" där han få till baskicken i början ,typ att den blir pitchad på "första dunket" svårt o förklara, men har ni hört låten kanske ni förstår hur ja menar,, flera andra artister kör på den grejen, väldigt coolt tycker ja

Tack! mvh Nicke

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Japp d sant,, men har försökt väldigt mkt o hitta det, men har inte lyckats, därför vänder jag mig till detta forum, så att man kanske kan få lite hjälp på traven. ja vet inte om han har gjort nått i mixern kanske , , men men . hoppas någon förstår hur ja menar 😄.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Japp d sant,, men har försökt väldigt mkt o hitta det, men har inte lyckats, därför vänder jag mig till detta forum, så att man kanske kan få lite hjälp på traven. ja vet inte om han har gjort nått i mixern kanske , , men men . hoppas någon förstår hur ja menar 😄.

Kan inte alla dess Basshunter frågor dö ut!! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp d sant,, men har försökt väldigt mkt o hitta det, men har inte lyckats, därför vänder jag mig till detta forum, så att man kanske kan få lite hjälp på traven. ja vet inte om han har gjort nått i mixern kanske , , men men . hoppas någon förstår hur ja menar :rolleyes:.

Annars kan du "köpa" det på Basshunter Sound Pack... fast vet inte om det e bra....

Link to comment
Dela på andra sajter

Darteis (oregistrerad)

Den är inte pitchad vad jag hör. Enklaste sättet att uppnå precis den effekten är om du googlar d_blue Glitch och laddar hem den VST-pluggen, sen ska du använda dig av reverse effekten, sen är det bara passa in vart i tiden effekten skall slås på och slås av med d_blue Glitch'ens inbyggda stepsequencer. Hoppas du förstod. Nu ska jag göra något viktigt.. Kanske plocka lite kånkelbär..

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du typ något sånt här?

http://www8.zippyshare.com/v/69886628/file.html

hej där! Japp precis så menar jag ! fasen va grymt! :rolleyes: Skulle du vilja beskriva hur man gör det i FL ?

MVH

//Nic

De är bara att sätta en "note" precis framför och väljer reverse på den

här har du en project file : http://www7.zippyshare.com/v/86713278/file.html

du kanske får ändra ljuden efter som att du kanske inte har dom

Link to comment
Dela på andra sajter

Darteis (oregistrerad)

Ojdå.. Alltså. Jag var fruktansvärt trött igår och sockerhög som en treåring på en lördag.

Link to comment
Dela på andra sajter

plocka lite kånkelbär..

Var sitter den där jävla "anmäl" knappen...😄

På vänster sida om inlägget, i nederkant och den ser ut såhär: p_report.gif

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...