Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har en lokal på 17kvm i centrala Örebro som jag har byggt en liten produktionsstudio i. Det har blivit lite ändringar i planerna framöver med flytt och husköp så jag funderar på att dela lokalen med någon/några tills kontraktet går ut alternativt överlåta kontraktet. Hyran är låg och den ligger väl inbunkrad under larmade lokaler. Funkar till allt utom truminspelning (såvida man inte klämmer ihop sig:)). Har bara haft den sen i februari så det är lite synd att behöva göra sig av med den, speciellt med slitet som man lagt ner på att bygga.

Kan berätta mer om det finns någon intresserad.

Annons
Postat

japp här är en intreeserad bor kan man säga i örebro har själv en studio band o grejjer kan adda mej på zauron_87@hotmail om du har msn ananrs fåru skicka via forumet..

Postat
japp här är en intreeserad bor kan man säga i örebro har själv en studio band o grejjer kan adda mej på zauron_87@hotmail om du har msn ananrs fåru skicka via forumet..

Jag har dig redan på MSN... 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.