saxaholic Postat 18 maj 2008 Postat 18 maj 2008 Jag söker febrilt efter noter till filmmusiken från "Amelie från Montmartre." Någon som vet vart det går att få tag på? 😏
chrisB Postat 18 maj 2008 Postat 18 maj 2008 jag har tre av huvudlåtarna. La Valse d'Amelie Le Moulin La Dispute Skicka ett meddelande med ditt mejladress så skickar jag dem.
Ulrica Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 jag har tre av huvudlåtarna.La Valse d'Amelie Le Moulin La Dispute Skicka ett meddelande med ditt mejladress så skickar jag dem. Hejsan! Såg på det här forumet att du hade pianonoter till Amelie från Montmartre, och att du kanske kunde skicka över dem om man gav dig mailadressen. Jag har letat och letat och letat, så jag hoppas på det här. Min adress är i alla fall ucederberg@telia.com Noterna är menade som en present till en musikelev, så jag börjar få smått panik när jag inte hittat dem någonstans. Hälsningar Ulrica
tovee Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 jag har tre av huvudlåtarna.La Valse d'Amelie Le Moulin La Dispute Skicka ett meddelande med ditt mejladress så skickar jag dem. Hej, jag har också länge letat efter pianonoterna till Amelie från montmartre och undrar om du har lust att skicka dem till mig. Det vore verkligen super. Min mail är: toveedqvist@hotmail.com. tack tack
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.