Jump to content
Annons

window configurations / PC


Reggaekungen (oregistrerad)

Recommended Posts

Reggaekungen (oregistrerad)

Hej hopp! 😉

Någon som vet hur det funkar med window configurations????

Jag har gjort några alternativa fönster i listan men hur f....n skiftar man mellan dom?????

Trodde att det bara skulle va att klicka på dom olika så det bytte fönster men icke,

vad har jag glömt? Hur gör jag.

har försökt att söka här i forumet men hittar inget, och i manualen hittar jag inget heller!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Föregående Pro Tools tipset i tidningen (vox comping) innehöll ”lite” om "windows configuration", hade dock knutit det till mem location om jag inte minns fel.. fanns (finns) en session att ladda hem med exempel.

Hur som helst, har ingen PC i närheten.. på Mac är det ”komma + siffra + stjärna”. ex (, + 1 + *) där siffran står för vilken "win config" du vill hämta upp.. Jag kör dom alltid på det nummeriska tangetbordet

Hej hopp! 😄

Någon som vet hur det funkar med window configurations????

Jag har gjort några alternativa fönster i listan men hur f....n skiftar man mellan dom?????

Trodde att det bara skulle va att klicka på dom olika så det bytte fönster men icke,

vad har jag glömt? Hur gör jag.

har försökt att söka här i forumet men hittar inget, och i manualen hittar jag inget heller!!!

Redigerat av aolsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Reggaekungen (oregistrerad)
Föregående Pro Tools tipset i tidningen (vox comping) innehöll ”lite” om "windows configuration", hade dock knutit det till mem location om jag inte minns fel.. fanns (finns) en session att ladda hem med exempel.

Hur som helst, har ingen PC i närheten.. på Mac är det ”komma + siffra + stjärna”. ex (, + 1 + *) där siffran står för vilken "win config" du vill hämta upp.. Jag kör dom alltid på det nummeriska tangetbordet

Hej hopp! 😄

Någon som vet hur det funkar med window configurations????

Jag har gjort några alternativa fönster i listan men hur f....n skiftar man mellan dom?????

Trodde att det bara skulle va att klicka på dom olika så det bytte fönster men icke,

vad har jag glömt? Hur gör jag.

har försökt att söka här i forumet men hittar inget, och i manualen hittar jag inget heller!!!

DANKE 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...