Jump to content
Annons

Gratis mixning


Filmtoken

Recommended Posts

Mina öron vill ha en paus. Jag vill göra något annat en stund. Typ nu. :-)

Har du ett projekt som behöver mixas? En liten hög med WAV/AIFF-filer som börjar samtidigt, slutar samtidigt och har ett angivet tempo? Kan utgå helt från ditt befintliga material eller köra med lite friare tyglar mer åt remix-hållet om du törs :rolleyes:

Kostar nada - men jag vill kanske kunna använda några takter av ditt verk för en sådan där "before / after"-jämförelse när jag raggar uppdrag längre fram.

Redigerat av Filmtoken
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
raso (oregistrerad)

vilka genrear handlar det om?

Väldigt trevligt med så hjälpsamt folk, samtidigt kan jag förstå om folk vill mixa själv. Men är man inte nöjd med ditt jobb (no offence) så kan man ju ta idéer ifrån det iallafall. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

vilka genrear handlar det om?

Nänä, inga begränsningar här inte 🙂 Jag vill ju ha omväxling 🙂 Allt som händer om jag drar in genrer är att dom som gör sån musik jag brukar jobba med tänker "ok han vill inte ha mer sånt nu" och alla andra tänker "ok han kan inget om det jag sysslar med". 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Rock/metal funkar så länge vi fortfarande rör oss på en hyfsat melodiös planhalva 😛 jag triggar inte riktigt på extrem deathgrowl-köret, så jag gissar att det finns bättre lämpade mixare för det (även om det som sagt alltid är kul att testa något nytt).

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ehrm... "En liten hög med WAV/AIFF-filer som börjar samtidigt, slutar samtidigt och har ett angivet tempo?"

Dina tretton filer är ju ett rent pussel 😉 Jag gissar av Mary J Blige-mp3:an att det är den bakgrunden du vill ha rappandet till, men i vilken ordning framgår inte riktigt ;-) Har du en egen skissmix jag kan gå efter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ehrm... "En liten hög med WAV/AIFF-filer som börjar samtidigt, slutar samtidigt och har ett angivet tempo?"

Dina tretton filer är ju ett rent pussel 😉 Jag gissar av Mary J Blige-mp3:an att det är den bakgrunden du vill ha rappandet till, men i vilken ordning framgår inte riktigt ;-) Har du en egen skissmix jag kan gå efter?

Har du inte Adobe Audition? Isåfall klickar du bara på session filen så allt öppnas rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...