madscientist (oregistrerad) Postat 14 april 2008 Postat 14 april 2008 Goddagens alla forumanvändare!... Har gått i inköpningsbanor nu det senaste och helt oväntat kom Audient upp. Jag är ute efter en stereoslinga i micpreampar då... Så sneglade jag på deras fyraenheters box med två preampar och eq´s... det är ju ett ruggit bra pris på det. Frågan är hur bra de låter? Som sagt, det ska funka som en universal stereoslinga, lite bättre än mixerbordets preamps... Vad tror ni?
tody Postat 18 april 2008 Postat 18 april 2008 (redigerat) Har testat och jag kan varmt rekomendera... mycket burk för pengarna... låter dyrare än vad det är.... särskilt compressorerna är riktigt feta, mic preamparna e inte dumma dom heller. likväl eq:n.... orkade aldrig testa AD:n men den e säkert fin den med 😄 Redigerat 18 april 2008 av tody
Elof (oregistrerad) Postat 18 april 2008 Postat 18 april 2008 Goddagens alla forumanvändare!...Har gått i inköpningsbanor nu det senaste och helt oväntat kom Audient upp. Jag är ute efter en stereoslinga i micpreampar då... Så sneglade jag på deras fyraenheters box med två preampar och eq´s... det är ju ett ruggit bra pris på det. Frågan är hur bra de låter? Som sagt, det ska funka som en universal stereoslinga, lite bättre än mixerbordets preamps... Vad tror ni? Lyssna och bedöm själv. Men... Om du tittar på priserna så är det ju inte vansinnigt mycket billigare än lunchboxgrejjer. Dessutom finns det betydligt mer till 500 serien, kolla in Lunchboxhero.com till exempel. Är djävligt nöjd med min lunchis kan jag säga. Dessutom är det kul att man lätt kan bytlånas grejjer eftersom det börjar bli en del folk som hakar på 500serien nu. Oj nu försöker jag visst få dig på andra tankar 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.