Jump to content
Annons

Sökes: timestretsca åt mig i Wavelab 6?


KristianA

Recommended Posts

Annons
Tack på förhand...

mvh K

Tjena, vad rör det sig om? Ska du timestrecha en hel låt eller nån slinga av nå slag?

Jag kör ProTools å kör timestrech där, beskriv lite mer vad du vill, lägg upp länk till filen som ska strechas

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack på förhand...

mvh K

Tjena, vad rör det sig om? Ska du timestrecha en hel låt eller nån slinga av nå slag?

Jag kör ProTools å kör timestrech där, beskriv lite mer vad du vill, lägg upp länk till filen som ska strechas

Hallå Limpan!

Det rör sig om två hela låtar till ett kommande album som måste saknas ner resp. snabbas upp. Har gjort detta tidigare i Nuendo 3 men är inte vidare nöjd med resultatet. Har tidigare fått hjälp av vän med Wavelab 6 vars resultat övertygade. Denna öppningen är inte möjlig just nu så därför jag frågar runt här... Du råkar inte ha 6:an?

mvh Kristian

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack på förhand...

mvh K

Tjena, vad rör det sig om? Ska du timestrecha en hel låt eller nån slinga av nå slag?

Jag kör ProTools å kör timestrech där, beskriv lite mer vad du vill, lägg upp länk till filen som ska strechas

Hallå Limpan!

Det rör sig om två hela låtar till ett kommande album som måste saknas ner resp. snabbas upp. Har gjort detta tidigare i Nuendo 3 men är inte vidare nöjd med resultatet. Har tidigare fått hjälp av vän med Wavelab 6 vars resultat övertygade. Denna öppningen är inte möjlig just nu så därför jag frågar runt här... Du råkar inte ha 6:an?

mvh Kristian

Nix, men jag har ProTools med elastic audio som jag tycker e superbt =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...