Jump to content
Annons

problem med låtuppladdning, bara jag?


Ultravåld

Recommended Posts

Vet inte om den här ligger rätt, mod får väl i annat fall steka mej upp och ner över sakta eld inför en hukande offentlighet, eller nåt.

Har inte kunnat ladda upp låtar idag eller igår, följande felmeddelande levereras:

"There was an error attempting to move the file to it's storage directory. Please contact an administrator"

Känns detta igen av någon annan?

(Kontakta admin stod det visserligen men jag tänkte att stackars Olsberg får väl pm så det räcker och blir över, och om det är flera andra som har problemet så kan den här tråden få bli en fyrbåk i vår gemensamma frustrations ginungagap, och olsbergs pm-inbox därmed kanske skonas något)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vet inte om den här ligger rätt, mod får väl i annat fall steka mej upp och ner över sakta eld inför en hukande offentlighet, eller nåt.

Har inte kunnat ladda upp låtar idag eller igår, följande felmeddelande levereras:

"There was an error attempting to move the file to it's storage directory. Please contact an administrator"

Känns detta igen av någon annan?

(Kontakta admin stod det visserligen men jag tänkte att stackars Olsberg får väl pm så det räcker och blir över, och om det är flera andra som har problemet så kan den här tråden få bli en fyrbåk i vår gemensamma frustrations ginungagap, och olsbergs pm-inbox därmed kanske skonas något)

samma problem 😛 och jag pm:a Olsberg 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående felmeddelandet

There was an error attempting to move the file to it's storage directory. Please contact an administrator

Här behöver jag hjälp med felsökning (sitter i skickning av tidning denna vecka och hinner inte felsöka själv). Eftersom andra lyckas med uppladdningar, speca följande:

1. Vilken avdelning/genre som ni laddar upp till

2. Vilket filformat låten är i

3. Hur stor i megabyte räknat som filen är.

Prova gärna att ladda upp till annan genre. Skicka mig PM vilka låtar som ska tas bort så kommer de inte synas.

Angående

One of the fields you completed had more data than is allowed.

Kan det vara så att fältet Inspelningsår har fel format? Det ska vara i stil med "2008", alltså fyra siffror.

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående felmeddelandet
There was an error attempting to move the file to it's storage directory. Please contact an administrator

Här behöver jag hjälp med felsökning (sitter i skickning av tidning denna vecka och hinner inte felsöka själv). Eftersom andra lyckas med uppladdningar, speca följande:

1. Vilken avdelning/genre som ni laddar upp till

2. Vilket filformat låten är i

3. Hur stor i megabyte räknat som filen är.

Prova gärna att ladda upp till annan genre. Skicka mig PM vilka låtar som ska tas bort så kommer de inte synas.

Angående

One of the fields you completed had more data than is allowed.

Kan det vara så att fältet Inspelningsår har fel format? Det ska vara i stil med "2008", alltså fyra siffror.

ska testa en del....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Får följande felmeddelande "We could not validate the image you attempted to upload. Please contact an administrator or try a different image"

Försöker inte ladda upp nån bild. bara låten.

Har testat ladda upp filen i både Pop/Country och Rock/Metal.

Filen jag försöker ladda upp är en 8,13 MB stor mp3 fil.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag kan inte ladda upp låtar. Har provat nu i över en vecka.

Vad kan det vara för fel?

Har provat ladda upp i olika genrer mm. men inget funkar.

Jag fyller i alla fält, utom uppladdning av bild (men det funkar inte med bild heller)

Filen är en 8,13 MB stor mp3 fil. i Pop/Country.

Varje gång möts jag av följande felmeddelande

"We could not validate the image you attempted to upload. Please contact an administrator or try a different image"

Tacksam för svar.

Hepp!

Redigerat av Olsberg
Slår ihop med tidigare tråd
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Av felmeddelandet att döma så försöker du ladda upp ljudfilen där man laddar upp bilden. Prova det andra uppladdningsfältet som har med ljud att göra 🙂

Nej. jag laddar upp vid ljudfältet inte bildfältet. trodde först också jag gjorde fel där . men icke!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Av felmeddelandet att döma så försöker du ladda upp ljudfilen där man laddar upp bilden. Prova det andra uppladdningsfältet som har med ljud att göra 😆
Nej. jag laddar upp vid ljudfältet inte bildfältet. trodde först också jag gjorde fel där . men icke!!

Det är nog höjden av att gripa halmstrån (jag har dessutom aldrig laddat upp någon låt själv). Men innan du "Laddar upp låten/filen", kontrollera så att alla "tomma" fält inte innehåller "mellanslags"-tecken, eller annat skit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte heller ladda upp min låt.

Det är en mp3 på 8,84 mb och jag försökte ladda upp den i Rock/Metal-forat.

EDIT:

Hm, laddade upp filen utan bild, och då fungerade det.

Redigerat av Krokodil
Link to comment
Dela på andra sajter

Sonefors har också problem 😄 Har försökt sen igår och testat allt möjligt tycker ja 😕

Hoppas det fixar sig snart.

Mvh

Fredrik Sonefors

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Sonefors har också problem 🙂 Har försökt sen igår och testat allt möjligt tycker ja 😄

Hoppas det fixar sig snart.

Mvh

Fredrik Sonefors

Du lyckades ladda upp en fil nyligen, vet du vad du gjorde för att få det att fungera? Mvh

.björn.

Hej Björn! Jag försökte ca 15 gånger (med bild, till och från) under 2 dagar. Sen testade jag utan bild ca 5-10 gånger och fick det att fungera. Men jag kan dock fortfarande inte ladda upp någon bild.

Mvh

Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Har samma problem. "There was an error attempting to move the file to it's storage directory. Please contact an administrator"

Försöker ladda upp en *.mp3 låt på 6,62MB till Elektroniskt/dans

Och en *.jpg bild på 865kB

Ett tips för att hitta felet kan ju vara och ta bort att php skriver ut texten så php skriver ut felet istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...