Jump to content
Annons

min pressentation ... kallar mej för elknas ...


elknas

Recommended Posts

tja ja är en kille som sitter hemma å gör elektronisk musik , är en nybörjare . men om man aldrig börjar så lär man sej aldrig .... min setup = dator ( Intel Core 2 Duo E6750, 2.66GHz .... 4GB, DDR2 800MHz ... Asus P5K-E WIFI-AP- P35 ... 320gb WD Caviar SATA2 + 500GB WD Caviar SATA2....GeForce 8600GT 512MB ..... DVD+RW Brännare Samsung SATA ...... Chassi Antec Nine Hundred ..... 520W Corsair nätdel .... plus en 22 tum wide screen och en 19 tum vanlig ..... Windos XP PRO Svenska ..... Cubase SX 3 ... Ljudkort är ett RME DIGI 9636 Hammerfall med en Fostex VC-8 ADAT/Analog Converter ...... mixer Spirit Folio 4 .20 .... Yamaha rm1x ... Sidstation .... Roland Juno 2 ... Spectral audio Neptune .... zoom 9120 multi effekt ... ramsa delningsfilter eq och kompressor mono ..... Ensoniq esq 1 .... monitorer Genelec 8020 .... ... . .. har väl än så länge inte kommit så långt i min produktion .... har lätt för å fastna i looparna istället för å gå vidare med bygget ..... gillar minimal tekno å elektro

Lägg gärna komentarer om min setup å va man kan göra med min dator för att funka bättre .... verkar vara stabil å kan lägga på hur många instruments å effekter utan att det laggar eller konstrar ..... tack för detta forum har redan haft bra nytta av det ....... elknas (dan)

Redigerat av elknas
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...