PokerFigge Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Hej! Jag sitter for tillfallet och funderar pa ett lampligt tema for nasta festival. Forslag mottages tacksamt. /F Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 DISCO! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Ja, disco låter skoj 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Mitt stående förslag: "I Max Martins fotspår". 🙂 Schlagerdiscopop vore annars rätt kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tracer Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Känner mig lite dum, men jag är halvny medlem så... Vad är studiofestivalen för nåt? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Känner mig lite dum, men jag är halvny medlem så... Vad är studiofestivalen för nåt? 🙂 Stövla runt i de här trådarna och se: Studiofestivaler Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tracer Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 (redigerat) Stövla runt i de här trådarna och se: Studiofestivaler Gjorde precis det 🙂 Insåg att det är det första man ska göra, man är ju tyvärr lite lat ibland.. Men efter jag kollat så stämmer jag upp i kören för discomusik.. vore skoj att testa på lite 70-tals-sväng 😛 Har ett helt gäng med gamla LP-skivor från pappsens storhetstid, vore lite skoj att sampla eller nåt 🙂 edit: särskrivning Redigerat 13 mars 2008 av Tracer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Har ett helt gäng med gamla LP-skivor från pappsens storhetstid, vore lite skoj att sampla eller nåt 🙂 Aaaaaaarrrggghhh! 😛 Pappsens!!!!! Men jag har ju också mina kvar. Från 70-talet 🙂 . Men då har jag ju 30 års försprång 🙂 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uozon Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Disco house eller vanlig Disco Baktakt skulle vara kul och ha, sett många som tycker det är dags och ha det. Minimalism som tema skulle vara vackert. Musik utan trummor och rytmiska sektioner(ambient, pianostycken m.m) Polynesien inspirerad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flabb Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 (redigerat) Ja disco låter spännande, http://www.youtube.com/watch?v=xlQLwBKXZz8 😉 Edit: 70- och 80-tals disco eller? Redigerat 13 mars 2008 av flabb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaptenKresh Postat 17 mars 2008 Dela Postat 17 mars 2008 JAAAAAAAAAA DISCO JAG HAR REDAN VÄRLDENS COOLASTE BEAT PÅ G YEAH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.