johantrummorjohan Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 Vet någon om Rise Against kommer till Sverige? Är riktigt sugen på att se dom live, skicka om ni vet! MVH Johan
Anders F Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 (redigerat) Vet någon om Rise Against kommer till Sverige? Är riktigt sugen på att se dom live, skicka om ni vet! MVH Johan För mig att jag läste här på forumet idag att de kommer till hultsfred. Antar du menar RATM //Anders EDIT: Visst gjorde jag det 🙂HÄR är länken till tråden Redigerat 12 februari 2008 av Gizmozis
Dogbuerner Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 Jag antar att du menade just Rise against. Enligt deras hemsida finns det inget inbokat i sverige än iaf. http://www.riseagainst.com/ Den som lever får se
Emil Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 (redigerat) Gissar att han tänker på punkbandet Rise Against, man brukar ju veta vad ens favoritband heter 🙂 . En snabb googling tog mig till deras website och där kan man se deras planerade spelningar. Modernt! Edit: Dogbuerner var visst snabbare än mig... Redigerat 12 februari 2008 av Emil
Anders F Postat 13 februari 2008 Postat 13 februari 2008 Gissar att han tänker på punkbandet Rise Against, man brukar ju veta vad ens favoritband heter 😲 . En snabb googling tog mig till deras website och där kan man se deras planerade spelningar. Modernt! Edit: Dogbuerner var visst snabbare än mig... Måste ha varit riktigt trött igår. Läste inte rise utan rage, och sen kopplade det i mitt huvud till alla som säger rage against, sedan inget mer när de menar RATM. Men då löste sig ju det iaf 😉 //Anders
Novembernatt Postat 13 februari 2008 Postat 13 februari 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt
johantrummorjohan Postat 13 februari 2008 Trådstartare Postat 13 februari 2008 Haha okej, Rise against menar jag 😆 dom e så jädrans goa 🙂 hetast just nu efter räserbajs och dire straits för min del 😉 haha , tack för svaren ! mvh johan
punkrockdude Postat 13 februari 2008 Postat 13 februari 2008 Inte för att vara en jag-kännde-till-dem-innan-dig men jag har älskat dem sedan deras första skiva 2001, The Unraveling. När sedan Revolutions Per Minute kom 2003 så gjorde jag på mig... En av de bästa plattor som gjorts enligt min mening. Jag har många gånger sagt till vänner att om jag skulle se Rise Against uppträda så skulle jag pyla som en pubertetsfylld fjortistjej på en Michael Jackson konsert. Tim McIlrath har den bästa hardcore-/skrikrösten jag vet. MvH
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.