Jump to content
Annons

Goddag!


carlmorner

Recommended Posts

Carl Mörner 17 årig pöjk från stockholm.

Började intressera mig för musik på allvar för ett par år sedan. Det har utvecklat sig till att jag spelar en del gitarr samt lite piano.

En polare visade mig reason i helgen så nu har jag börjat pilla i det, riktigt kul program!.

Anledningen till att jag har reggat mig här är att det verkar vara många riktigt duktiga och inspirerande musiker här, skall göra

mitt bästa för att vara likadan!

Är frågvis men ska försöka att inte tjata så mycket!

Aja hej å venne va man ska skriva

bra ljud är kul och en låt utan riktigt skön refreng är ingen bra låt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tja och välkommen!

Du kommer säkert trivas, ett gått råd dock: Lär dig sökfunktionen. Det finns många trådar om samma saker, och det skapar lite irritation hos vissa av de "gamla" rävarna på forumet om de råkar läsa samma fråga två gånger, vilket i sin tur leder till rätt sarkastiska och ickehjälpsamma svar.

Lycka till med musikproduktionen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Carl Mörner 17 årig pöjk från stockholm.

Började intressera mig för musik på allvar för ett par år sedan. Det har utvecklat sig till att jag spelar en del gitarr samt lite piano.

En polare visade mig reason i helgen så nu har jag börjat pilla i det, riktigt kul program!.

Anledningen till att jag har reggat mig här är att det verkar vara många riktigt duktiga och inspirerande musiker här, skall göra

mitt bästa för att vara likadan!

Är frågvis men ska försöka att inte tjata så mycket!

Aja hej å venne va man ska skriva

bra ljud är kul och en låt utan riktigt skön refreng är ingen bra låt.

Hejsan!

Välkommen hit.

Mvh Stickane

Link to comment
Dela på andra sajter

välkommen.

ang reason så tror jag inte det går att spela in ljud i själva programet (tänkte på ditt gitarr och piano spel) så du bör kanske skaffa nått annat om du vill spela in dig själv.

det finns ju audacity som är gratis men jag har inte testat det programet. sedan kan du importera ljudfilerna i reason.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...