Pontus R Postat 15 januari 2008 Postat 15 januari 2008 Jag har vridit och vänt på det här nu ett tag. Ljudkortet har 8 utgångar. Som det är nu så har jag en Stereo ut på nr 1 + 2. So far so good. Grejen är att jag skulle vilja ha Stereo ut-par även på 3 + 4, 5 + 6 etc, för att snabbt kunna skifta lyssning mellan monitorer/stereoanläggning/bergsprängare/hörlurar. Hur som helst, jag lyckas inte ställa in detta. Jag kör Windows XP (och Cubase om det påverkar). Hjälp.
DrHans Postat 15 januari 2008 Postat 15 januari 2008 I Windows Du kan använda dig av Deltas egna mixer. Dubbelklicka på m-audio ikonen för att få fram den. Enbart för Cubase Du kan välja vilken output cubase skall skicka ljudet genom. Börja med att aktivera alla utgångarna i VST Connections
Pontus R Postat 19 januari 2008 Trådstartare Postat 19 januari 2008 Nej, det funkar inte tyvärr! Hur jag än gör, vare sig i M-audios mixer, patchbay, Cubase, Windows ljudinställningar, så får jag bara ljud ut ur utgång 1+2...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.