vezto (oregistrerad) Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 (redigerat) Har windows vista och har laddat hem och installerat PT LE v7.4 (vista) Mbox2 Àr kopplad via usb2 till datan. Nu nÀr jag har startat om datan o dra igÄng Pro Tools sÄ gÄr allt bra tills den kommer till ett moment som heter "setting up MIDI" Bakrunden blir vit o datan börjar morra lite. Efter ett tag kommer den dÀr dialogrutan fram pÄ skÀrmen (Se bilden) Tog bort programet o installerade om den. Men de hÀnde igen. Behöver eran hjÀlp. Redigerat 5 januari 2008 av vezto
aolsson Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 Börja med att hĂ€mta hem CS2. Fixed: Pro Tools May Crash While Setting Up MIDI When Administrator Account Name Contains a Non-English OS and/or a Non-ASCII Character (Item #100142)  Known to have occurred with Norwegian, Czech, Japanese and Korean Operating Systems Nu sitter du antagligen inte med ett Norskt Vista, men de Ă€r vĂ€rt ett försök đ Har windows vista och har laddat hem och installerat PT LE v7.4 (vista)Mbox2 Ă€r kopplad via usb2 till datan. Nu nĂ€r jag har startat om datan o dra igĂ„ng Pro Tools sĂ„ gĂ„r allt bra tills den kommer till ett moment som heter "setting up MIDI" Bakrunden blir vit o datan börjar morra lite. Efter ett tag kommer den dĂ€r dialogrutan fram pĂ„ skĂ€rmen (Se bilden) Tog bort programet o installerade om den. Men de hĂ€nde igen. Behöver eran hjĂ€lp.
vezto (oregistrerad) Postat 6 januari 2008 Postat 6 januari 2008 a nu funkade de? tack fick me mjukvaran med Mboxen, ser att de inte gÄr att exportera de man spelar in till tex mp3 eller wav? hur kan jag gÄ till vÀga?
aolsson Postat 6 januari 2008 Postat 6 januari 2008 Exportera till Wav kan du göra via bounce.. DĂ€remot finns inte MP3 exporten med i grunden. IngĂ„r i Music Production Toolkit eller DV Toolkit II Samt gĂ„r att köpa separat pĂ„ Digistore a nu funkade de? tack đ fick me mjukvaran med Mboxen, ser att de inte gĂ„r att exportera de man spelar in till tex mp3 eller wav? hur kan jag gĂ„ till vĂ€ga?
vezto (oregistrerad) Postat 6 januari 2008 Postat 6 januari 2008 Exportera till Wav kan du göra via bounce.. DĂ€remot finns inte MP3 exporten med i grunden. IngĂ„r i Music Production Toolkit eller DV Toolkit II Samt gĂ„r att köpa separat pĂ„ Digistore Tack för dina svar aolsson. jag kollar in sidorna. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.