Jump to content
Annons

Humor


Mossman

Recommended Posts

Annons
=,6 October 2004, 09:28]Jo det var väl förvisso roligt, men har du läst detta: Mans-skatt

Shyman har verkligen humor!  😳

(fast ärligt talat blev jag mest förbannad)

Schyman har ju för f-n hål i huvudet! 🙂

Jag har tyckt att hon varit lite cool på ett bisarrt sätt för hon blottar sina mänskliga brister och tänker iaf "out of the box" jämfört med de andra dönickarna, men här har hon ju totalt flippat... den onda rödstrumpan inom henne har totalt tagit över hennes hjärna och kvar finns bara feministisk ondska och hämndbegär. Man får lätt intryck av att hon blivit våldtagen eller slagen själv av nån man och nu vill hämnas på hela det manliga släktet...

Mans-skatt.. vad f-n hände med att eftersträva jämnställdhet? Nä som sagt, Om man e man har man det inte heller så lätt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Schyman har ju för f-n hål i huvudet! 😠

Jag har tyckt att hon varit lite cool på ett bisarrt sätt för hon blottar sina mänskliga brister och tänker iaf "out of the box" jämfört med de andra dönickarna, men här har hon ju totalt flippat... den onda rödstrumpan inom henne har totalt tagit över hennes hjärna och kvar finns bara feministisk ondska och hämndbegär.

Mans-skatt.. vad f-n hände med att eftersträva jämnställdhet? Nä som sagt, Om man e man har man det inte heller så lätt...

Nä, Hacke.

Du måste inse att det inte bara är förbehållet musiker att göra karriär på att vara alkoliserad och verklighetsfrånvänd... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Schyman har ju för f-n hål i huvudet! 😄

Jag har tyckt att hon varit lite cool på ett bisarrt sätt för hon blottar sina mänskliga brister och tänker iaf "out of the box" jämfört med de andra dönickarna, men här har hon ju totalt flippat... den onda rödstrumpan inom henne har totalt tagit över hennes hjärna och kvar finns bara feministisk ondska och hämndbegär.

Mans-skatt.. vad f-n hände med att eftersträva jämnställdhet? Nä som sagt, Om man e man har man det inte heller så lätt...

Nä, Hacke.

Du måste inse att det inte bara är förbehållet musiker att göra karriär på att vara alkoliserad och verklighetsfrånvänd... 🙁

Hehe... 1-0 till dig. 😄

jag skulle ju kunna hävda att jag varken gör karriär inom musiken, är alkoholiserad eller verklighetsfrånvänd men det är väl bara och inse att du förmodligen har 2 av 3 rätt iaf.. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe... 1-0 till dig.  😄

jag skulle ju kunna hävda att jag varken gör karriär inom musiken, är alkoholiserad eller verklighetsfrånvänd men det är väl bara och inse att du förmodligen har 2 av 3 rätt iaf..  :rolleyes:

Vill bara understryka att jag inte på något sätt menade att du skulle vara vare sig alkoholiserad eller verklighetsfrånvänd, utan menade det mer som en generell betraktelse över sönderknarkade och nersupna gamla rockstjärnor, och allas vår "Bag in Box-grand-old-lady-Gudrun"... 😄

(Inser att mitt tidigare inlägg visst kunde misstolkas... eh...)

Redigerat av Andreas L
Link to comment
Dela på andra sajter

okej, jag bjuder på en vits jag kom på helt själv! (vet att vissa människor är känsliga för sånt här...)

- Varför är det mycket bättre att lyssna på Oi-punk i Winamp istället för Mediaplayer?

- ?

- Jo, man kan ju ha så många fler skins!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...